Onunla bir ömür isterken, bir gün kaybetme korkusuyla titrediğin oldu mu hiç?

Birini o kadar çok seversin ki, onunla bir gelecek kurmak istersin, her anını onunla yaşamak… Ama aynı zamanda, bir gün o elini bırakırsa ne yaparım korkusu da içine yerleşir. Yanındayken bile özlersin, göz göze geldiğinde bile sanki onu kaybetmeye yaklaşmışsın gibi hissedersin. Çünkü o artık sadece biri değil, kalbinin içi olmuştur. Peki sen hiç, yanındayken bile kaybetmekten korktuğun birini sevdin mi bu kadar derinden?
Onunla bir ömür isterken, bir gün kaybetme korkusuyla titrediğin oldu mu hiç?
Onunla bir ömür isterken, bir gün kaybetme korkusuyla titrediğin oldu mu hiç?
Cevapla