Flört ettiğim adam çok gizemli davraniyor siz bu dyrumu nasıl yorumlarsınız?

Internette tanıştık ama hakkinda çok az şey biliyorum. Farklı şehirlerde yaşiyoruz. Ben İstanbul'da o Ankara 'da. Bir bakanlıkta müfettişmiş. Benim de mesleğim statüm ona denk sayılır. Bekar hiç evlenmemiş, daha önce görücü usulü nişanlanip ayrilmiş. Ben de hic evlenmedim. Neyse 1 aydir yazışıyoruz ama telefon numarami istemedi. Telegramdan yazişiyoruz. Insragramim yok diyor. Foto at diyorum ama anlık bir kez açılınca kaybolan fotolar atiyor. Fotolarini niye kaybolan ayarda yapiyorsun diyorum, kimseye gösterme diye diyor. Iyi de normal foto bunlar diyorum. Olsun diyor arkadaşlarina ben bunla konuşuyorum diye gösterirsin belki gerek yok diyor. Konuşmalarimizi siliyor. Bazen günlerce yazmiyor cevap vermiyor. Hesap sorunca da "Sen yazmadiğin için yazmadim ben üstelemem ilgiyi hep benden bekleme sen yazsaydin" diyor. Insan biriyle yazışiyorsa biraz ilgili olur günlerce hiç yazmamak nedir. Yazdiğinda da günaydın , nasilsin, falan filan. Çok kisa.

Birkaç hafta sonra İstanbul'a gelecekmiş bir kahve içeriz görüşürüz karar veririz diyor. Yani o zamana kadar telefon numarasini bile vermiyor. "Birbirimizle anlaşabilir miyiz o zaman anlariz görüşünce" diyor.

En son tüm yazışmalarimizi silmiş ya, telegramda onu göremeyince şok oldum. Bir erkek niye böyle yapar?

Flört ettiğim adam çok gizemli davraniyor siz bu dyrumu nasıl yorumlarsınız?
Cevapla