21 yasindayim hic sevgilim flortum hicbirsey olmadi uzulmelimiyim?

21 yasindayim daha once hic sevgilim flortum falan bile hicbirsey olmadi bende pesinden kosmadim dogrusu ama bazen düşünüyorum gençlik baharımda duygularıma ortak olacak beni sevip sayacak onunla zaman geçirip saatlerce gülebileceğim bir hanımefendi olsa fena olmaz. 30 yasima gelip duygularim ölduğunde evlensem eşim olsa ne olacak o heves kursağımda kaldıktan sonra bazende diyorum zktir et ya böyle en iyisi

21 yasindayim hic sevgilim flortum hicbirsey olmadi uzulmelimiyim?
Cevapla