Biriyle tanıştım onu üçüncü görüşüm filan buluştuk evime geldi film izliyorduk sonra yakınlaşma oldu öpüştük?

Yakınlaşma oldu aramızda öpüştük ama adı konan bir şey yok aramızda sevgili desen değiliz arkadaş gibiyiz sonra da ben sana bağlanmaktan korkuyorum dedim o da hemen bağlanırmısın ki sen dedi sonra da ben hemen bir ilişkiye başlayamıyorum önce iyice tanımam lazım dedi
Biriyle tanıştım onu üçüncü görüşüm filan buluştuk evime geldi film izliyorduk sonra yakınlaşma oldu öpüştük?
Cevapla