Kimseyi reddedemediğim için herkesle sevgili oluyorum. Ne yapacağım?

Arkadaşlar, ben kimseyi reddedemiyorum. Reddedersem üzülür diye sevgili oluyorum ama gram bir hevesim ya da isteğim olmuyor; sadece üzülmesin diye. Şu ana kadar da 24 tane falan sevgilim oldu ama hiçbirini ne sevdim ne de aşık oldum.. insanları kırmamaya çalışan biriyim, çünkü vicdanen rahat edemiyorum sonra.. o yüzden de sadece sevgililik değil bir iyilik, yardım gibi durumlarda da yardım ediyorum.. niye böyleyim, hiçbir fikrim yok.. ne yapacağım ben ya?
Kimseyi reddedemediğim için herkesle sevgili oluyorum. Ne yapacağım?
Cevapla