Düzgün kızlar neden sevilmiyor biliyor musunuz?

Çünkü düzgün kızların düzgün kalmasının sebebi isteklerinin olmaması mantıklarının duygularından 10 kat daha ağır basması aşırı egoist olmaları hesap vermemeleri, kadınsı hareketlerinin az olması

şu an güya 4-4 lük güzel ahlaklı düzgün bir kızla konuşuyorum o kadar sıkıcı ki ağzında aşkım seni seviyorum diyor kimseyle konuşmuyorum tek sen kocam diyor 12 saattir mesaj yazmıyor :D

Boynuzlanmayı sonuna kadar hak ediyorsunuz.

Keşke güzel ahlaklı birde ilgili sevgi dolu bir kız karşıma bugün çıksada şu kızı hayatımdan çıkarsam sahtekar

Güncellemeler
1 yıl
Bu kızda böyle çıktı ya ben bu günden sonra gerçekten tam tersi yaşayacağım o*spuların neden tercih edildiğini unutmayın.
Sizin yüzünüzden erkekler böyle
Düzgün kızlar neden sevilmiyor biliyor musunuz?
Cevapla