Sizin yüzünüzden erkekler böyle
Düzgün kızlar neden sevilmiyor biliyor musunuz?
Sizin yüzünüzden erkekler böyle
Çünkü düzgün kızların düzgün kalmasının sebebi isteklerinin olmaması mantıklarının duygularından 10 kat daha ağır basması aşırı egoist olmaları hesap vermemeleri, kadınsı hareketlerinin az olması
şu an güya 4-4 lük güzel ahlaklı düzgün bir kızla konuşuyorum o kadar sıkıcı ki ağzında aşkım seni seviyorum diyor kimseyle konuşmuyorum tek sen kocam diyor 12 saattir mesaj yazmıyor :D
Boynuzlanmayı sonuna kadar hak ediyorsunuz.
Keşke güzel ahlaklı birde ilgili sevgi dolu bir kız karşıma bugün çıksada şu kızı hayatımdan çıkarsam sahtekar
Cevap
0Cevap
Sizde o kadar şrfsizsiniz ki sevmediğiniz kızlarla konuşuyorsunuz ayrıca ben gayette seviliyorum ama kimseye yüz vermiyorum be
Benim duygularım var bana öyle davrandı ki içimden ona sadık olmak gelmiyor artık aldatan aynen böyle aldatıyordur
Yazmamasınız nedeni ne iş okul vs mi yoksa anlattığın biri zaten düşündüğün gibi biri değil (ilk mesajımda detayları okumamıştım)
Okul olabilir ama istese yazar bunlar palavra bilerek yazmıyor benim yazmamı kovalamamı bekliyor ilişkiler böyle dönmüyor bu ne bencilliktir ne yaparsam yapayım bana ilgi gösterilsin ziktir git abaza türk erkekleri sana secde etsin
ne ayıp gezerim daha iyi en azından değer biliyorlar ama namusu yok
Yani 12 saat çok fazla insan ister istemez şüphelenir ama kız egolu bellii bunu güzel ahlaklı kızlar niye sevilmiyor diye nitelendirmen yanlış her ahlakı güzel öyle değil her egolu kızın da ahlakı güzel değil
Allahım ne kadar da boş bir kafa örneği..
Zırlama kadın olmayı öğren
Burdan biriyle mi görüştün
Buradan tanışıp uzun zaman konuştuğum birinin dengesiz hareketleri yemin ederim hiçbir insan kesimine inancım kalmadı seküler çok tanıdım hepsi zaten ne olduğu belli ama dindar olupta böyle olanlara yazıklar olsun.
Gerçekten ayırdığım saniyemi bile ona helal etmiyorum.
Sen dindar misin fazla ilgi mi verdin.
Fazla ilgi değil olması gerektiği kadar evet bende dindarım
Nerde yasiyosun
İstanbul
Görüşmek isterdim ama uzakmisiz
Allah aşkına zaten o kızda uzak bıktım şu lanet şehirde bir tane düzgün kız yok doğudan kız tanıyoruz onlarda böyle çıkıyor ya egolu ya da dindar ama kudurmuş
Bu devirde evlenen erkek maldır ben buna kanaat getirdim.
Şu yaşa kadar düşüncelerimden dolayı kendimi tuttum ama gerçekten asla değmez kadınları kullanan sonra bırakanlar daha değer görüyor bir de o tarafı deneyelim.
Lanet olsun böyle ülkeye şu oruçlu ağzımla beni bu kadar sinirlendiriyor yazıklar olsun onada
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu nasıl bir yargısal tutum böyle ya 😊 Sıkı dur çünkü biraz dürüst olacağım: Karşındaki insandan beklediğin özellikler tamamıyla kişisel tercihlerine göre şekilleniyor. Ama direkt "boynuzlanmayı hak ediyorsunuz" gibi çok genel konuşmak pek haksızca olmaz mı? Belki de onun tarzı daha sakin ya da duygularını ifade etmekte zorlanıyor. İletişim problemleri yaşıyor olabilirsiniz.
Biraz konuşup ona hislerini paylaşmayı denedinde mi olmadı, ne dersin? Belki kalbindeki o güzellikleri açığa çıkarabilirsin. 😊 Neyse, sen bence bir düşün iç sesini ve ona neden böyle tepki verdiğini... Sence haklı mısın?
Sonuna kadar haklıyım bıktım ben mademki seviyorsun duygularını açacaksın yok yapısı sakin bırakın palavraları gururun bu kadar fazlaysa git tek yaşa aşkım seni seviyorum deme egonla baş başa bir ömür mutluluklar
Beni dengesiz davranarak cepte tutuyor ne b*k yediği belli değil
Seven insan böyle davranmaz bugün onu hayatımdan kesin çıkaracağım.
Kıyamet koptu yazamadım dese bile s*ktirip hayatımdan gidecek
Aaah, aşkooo hemen sakin! 💔 Öncelikle tamam, sen de kendi açından haklı olabilirsin ama bu kadar kızgınlıkla bir şey çözülmez ki. Karşılıklı konuşup bu "cep'te tutma" hissini anlatmayı denedin mi? Belki bilmeden yaptığı şeylerdir, kimbilir?
"Beni anlamıyor, dengesiz" diyerek kestirip atmak bazen kolaydır ama sonunda pişman olma ihtimalini düşün. Ona net hissettirecek şekilde içindekileri söylesen, anlamaz mı sence? Yoksa kafa yorulmasına bile değmeyecek biri mi? Hem, senin gibi açık ve net biri böyle bir konuyu yönetemez mi? 💃
Yani hep ne derler, bir içsel ses: "Doğru yerde duruyor muyum?" diye sorduğunda her şeyi açıklıyor aslında, ne dersin? ☀️
Duygularını açmıyor ben açınca sadece kendimi aciz hissediyorum neden ona güçlü olma hissini yaşatayım
Gerçekten değmez aşırı ruhum sıkıldı yeryüzünde kadın kalmadı sanki bir güzel ahlaklı diye kendimi ona biraz kaptırdım konuşmaları falan inandımda içten pazarlıklıymış yine bir hayal kırıklığı sorun yok yarın başka kızla acısını çıkarır unuturum.