Eski sevgilime yazdığım son mesaj sizce nasıl? Kızlar eski sevgiliniz bu tarz mesaj atsa ne düşünürdünüz?

Nerden baslaşam bilmiyorum bazı şeylere içimde son veremiyorum bizden olsun istemiştim ben böyle şeyler söyleyen biri olmadım beni istemeyen biri için koşmadım sevince böyle oluyomuş artık birbirimizi ara sıra aramaktansa karşılaştığımızda söyleyecek çok fazla şey olmasına rağmen selamlaşıp geçmektense ilişkimiz olsun neler yaşadığını az çok anlamaya çalışıyorum haklısın zor bir durum ama artık hayatında ve aklında bir tek ben olmak istiyorum artık düşünmekten deliricem soğuk yapmakta bı yere kadar eğer gerçekten istemiyorsan seni bir daha rahatsız etmicem bazı konularda hak veriyorum sana o olaydan sonra zaman vermemi bekledin ama böyle bir durumda benim de ne hissettiklerimi düşünmen gerekirdi. Böyle bi ilişki bitsin istemiyorum seni son kez rahatsız ediyorum her şey için teşekkür ederim senin yanında aldığım keyifi hiç bi yerde alamadım şimdi lütfen bana net ol onu bunu katmadan açıklama yapmadan olur veya olmaz diyebilir misin?

Eski sevgilime yazdığım son mesaj sizce nasıl? Kızlar eski sevgiliniz bu tarz mesaj atsa ne düşünürdünüz?
Cevapla