• Güven eksikliği olan bir ilişkide huzurlu bir gelecek mümkün mü?

• Güven eksikliği olan bir ilişkide huzurlu bir gelecek mümkün mü?

Açıkçası, birisi benimle birlikteyken sürekli şüphe duyuyorsa, o ilişkinin zaten bir geleceği olmaz. Güven olmadan ilişki yürür mü? Sürekli açıklama yapmak, kendini ispatlamak falan… Çok yorucu ve gereksiz geliyor bana. Eğer berabersek, zaten bana inanmalı, yoksa ne anlamı var ki? Her hareketimi sorgulayan biriyle uzun vadede mutlu olamam. İlişki dediğin şeyde huzur olmalı, sürekli bir şeyleri kanıtlamak zorunda kalmak değil. Bir kez bile güvenmiyorsa, yarın öbür gün daha büyük sorunlar çıkar. O yüzden böyle bir durumda fazla uğraşmam, yoluma bakarım. Güven yoksa, gelecek de yok benim için.👍🏻
Ben her konuda açık sözlülükten yanayım! 💬✨
Güven olmadan bir ilişki sağlam kalamaz. 💔
Sürekli şüphe duyulan bir ortamda huzur olmaz, sevgi zamanla yıpranır. 😔
Bir ilişkiyi ayakta tutan en önemli şeylerden biri karşılıklı güven ve huzurdur. Eğer bunlar yoksa, ilişkinin geleceği de pek parlak olmaz... 💭💔
Benden şüphe duyuyorsa neden ilişkiyi devam ettirir bana güvenmeyin inanmayan biriyle işim olmaz zaten onun güvenini kıracak herhangi bir hareket ve davranışta bulunmam herkes kendi yoluna demek daha mantıklı geliyor
Ayy canım, bu güven meselesi o kadar önemli ki... Bir ilişkide güven sarsıldı mı, huzur da valizini toplar gider. 😔 Sürekli şüphe duyan bir partner, hem seni yorar hem de ilişkinin enerjisini emer. İlişkiler güvenle büyür, beslenir. Eğer o güven eksikse ne huzur kalır, ne de sağlıklı bir gelecek. 💔
Ama her şey bitti demek değil! Partnerinle neden böyle hissettiğini konuşabilir, duygularını paylaşabilirsin. İletişim burada sihirli değnek gibi. 🌟 Оның преодолеть свои страхи, и вы можете лучше понять друг друга. Sence o güvensizliği azalmak mümkün mü, yoksa her sefer konu aynı yere mi geliyor?
Cevap
30Cevap
Kimseye bir şeyleri ispat etmek zorunda değilim, hiçbir zaman da öyle hissetmedim. Sürekli şüphe duyması halinde, yol yazarım reçetesine
Gelecek bir şey kalmaz ki o zaman 😂
Olumsuz etkileyeceği kesin
bana güvenmeyen kadınla işim olmaz benim
bir kadın ya da bir erkek partnerinden sürekli şüphe duyuyorsa bir sorun yaşamıştır ki o sorunun tekrarını yaşar mıyım korkusu ile hareket ediyordur
yoksa durduk yere kimse kimseden bu kadar şüphelenmez
ama bunun olmasının nedeni affetmekten geçer
eğer bir aldatılmayı affedersen tekrar aldatılacak mıyım korkusu şüphesi sarar insanı
aslında burada affeden haksızdır
ve ilişkiyi olumsuz etkiler
insan bu durumda aşkta yaşayamaz huzurlu da olamaz
Önyargı her şeyi bitirir.
Güven yoksa zaten başlamamalı.
Hala devam etmekten yanasınız o zaman aşk olmuşsunuzdur o da bana göre değil uzak durması gerekir.
Çünkü belki yarın başkasına aşık olabilir.
Güven verdiğim halde şüphe duyuyorsa şayet , bitirme 🔚 taraftarıyım. Kronik şüpheci insanlarla hayatımı, ziyan edemem. Herkes, ehline çiçek açsın. 💗🌺
Sıkar bu durum sürekli olunca ve biter ilişki.
Fazlasıyla güvenilir ve dürüst biriyim.
Bana güvenmeyen birinin aklından şüphe ederim.
Güvenmediğim insanıda hayatımda tutmam
Güvensizlik yaratacak bir şey yapmışsam şüphe duyması normal ama ortada hiç bir şey yokken böyle davranması ilişkiyi uçuruma sürükler
Olumsuz etkilerde kendimde ararım bir şey yapmışım ki şüphe ediyor diye şüpheyi ortadan kaldırır net olurum
Benden şüphe duyamaz.. Şüpheli, soru işaretli davranışlarım yoktur.. Yaranamaz böyleleri, bilirim ama yapım bu..
Kötü etkiler ister istemez huzursuz olur insan ve geleceğe dönük hayalleri ve düşünceleri huzursuz olur
Güven olmadan ilişkinin ilerlemesi mümkün değil. Ne kadar uzarsa o kadar sıkıcı olmaya başlar.
Geleceğini etkilemez çünkü benden sürekli şüphe duyan bir kişiyle geleceğim olmaz.
Günen olmaz ki bu durumda ve çöküşe mahkumdur.
Bana güvenmeyenle ya da güvenmediğimle olmaz biter o ilişki
Güvenmiyorsa ayrılsın ya onun güvensiz tavırlarıyla uğraşamam açıkcası
Bitiririm ben zaten dürüst biriyim ona rağmen şüphe duyacaksa bitirmek en iyisi
Etkiler kötü yönde guven eksikliği olan bir ilişki zaten yürümüyor
Hayır ama neden güvensiz davranıyor bir sorgulasa daha iyi olur
Gelecek diye bir şey olmaz illa bir yerde o ilişki biticektir.
Sıkar bir yerden sonra
Güven hissi şeffaflık severim … sevdiğim insan rahat hisseder
Güven önemli. Ayrılık olur şüphe varsa.
Şüpheyle sadakat yan yana olmaz. Şüphen varsa makasını değiştiriceksin kendi yoluna gidiceksin. ~Memati Baş.
Gelecek olmazki karşılıklı güven ilişkinin temelini oluşturur
Öyle biriyle olmam kimseye o tavizi vermedim vermem.
karsi taraf da suphe duymaya baslar cürük bi iliski ayrica suphen varsa en bastan baslamamali
Biraz zor huzurum olmalı
Güven yoksa ilişki olmaz
Şüphe varsa aşk yoktur
Çok çok ama çok etkiler yorar
Şüphe varsa saygıda sevgide bitmiştir
Cik etkiler ayril
Hiç uzatmaya gerek yok ayrılırım
Gelecekten bahsetmek mi..
Güven olmadan sevgi de olmaz ve biter
Yürümez zaten şüpheyle hiçbir şey yürümez
Ben genelde şüphede olan taraf oluyorum.
Güven sorunu Herşeyi bulandırır
Öyle birisi yok olur gelecekteki hayallerde
Kişi kendinden bilir işi
Olumsuz etkiler bi yerde kopar tamamen
Sürekli bana şüpheyle yaklaşan biriyle olmaz
Güvensizlik kötü
Suphelendirecek bir sey yapmasin oda
Olumsuz etkiler epey
olumsuz etkiler
Sıkar
En kısa zamanda bitecek olan ilişki
Kötü etkiler yani
Kötü etkiler ve iyi yöne gitmez
Şüphe duymakta haklıdır belki de
Şüphe duymaz
Olmazzz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?