Erkeğin bi kızla arasında geçen konuşmaları arkadaşına anlatması kıza değer vermediği için mi yoksa aksine kızı önemsediği için mi?

Eski konuştuğum çocuk ikimizi de tanıyan birine beni ilk gördüğü andan beri benimle ilgili bi çok şey konuşuyor. Kaldi ki anlattığı bu kişi de bende gözü olan biri kendi de bunu biliyor. Çocukla aramızda hiç yakınlaşma olmadı ama olsaydı da bunu ona anlatırdı çünkü olgun olmayan birisi ve beni elde ettiğini nası güçlü bi erkek olduğunu o adamı kıskandırmak için bile olsa anlatırdı. Muhtemelen beni sürekli ona kötülüyor veya benle ilgili ondan laf almaya çalışıyor. Çünkü benim tarafımdan reddedildi ve sonra da uzak durdum muhatap olmadım bana düşman oldu. Yani aralarında benle ilgili aralıklarla bilgi aktarımı oluyor. Mesela benimle arasında geçen şeyleri ona ben ondan hala hoşlanıyormuşum gibi anlatıyor. Ya da beni biri erkekle yakın görse gidip o adama anlatıyor. Sizce bunu hangi sebeple yapıyor? Beni önemsediği için mi yoksa benim üzerimden ego tatmini yapıp dalga mı geçiyor? Erkek hangi sebeple eski flörtüyle ilgili en yakın gördüğü kişiyle paylaşım yapar?

Erkeğin bi kızla arasında geçen konuşmaları arkadaşına anlatması kıza değer vermediği için mi yoksa aksine kızı önemsediği için mi?
Cevapla