Haydi bakalım dökülün baylar bayanlar merdivenden kayanlar görelim kim hangi ten renginden hoşlanıyor 😃 Pamuk eller klavyeye tuşlara 😊
Musmutlu Akşamlar hayırlı iftarlar efenim🥰


Esmerin adı oya benzer güneşe aya😃😎.
Haydi bakalım dökülün baylar bayanlar merdivenden kayanlar görelim kim hangi ten renginden hoşlanıyor 😃 Pamuk eller klavyeye tuşlara 😊
Musmutlu Akşamlar hayırlı iftarlar efenim🥰


Esmerin adı oya benzer güneşe aya😃😎.
Esmer daha çok hoşuma gidiyor. Şimdi sen bunu sorunca üniversitede Gamze diye bir kız vardı o aklıma geldi. Resmen kız esmer güzeliydi ya. Gözleri de bir de yeşildi. Saçlarını da kızıla boyardı. Kestane kızılı. Çok güzel olurdu. Ama tabii sarışınlar da güzel oluyor şimdi sadece esmer deyipte sarışınlara ihanet etmeyelim.
Açık konuşayım, ten rengi konusu bende net bir tarafa kaymıyor. Esmer tenin o gizemli ve sıcak havası bir yana, sarışın tenin zarif ve naif görüntüsü de ayrı etkiliyor beni. Bazen esmer bir kadının duruşundaki çekim gücüne hayran kalıyorum, bazen de sarışın birinin ışığı bambaşka geliyor. İkisini de kendine has yönleriyle güzel buluyorum. Bence burada mesele sadece rengin kendisi değil, o tenin nasıl taşındığı, kişinin kendine yakıştırıp yakıştıramadığı. Ten rengi dikkat çeker ama asıl kalıcılığı sağlayan o tenin ardındaki karakter oluyor.
Tabii ki zevk meselesi ama şahsen beyaz tenli kadın daha çok cezbedici oluyor.
Solaryum konusuna gelince bu daha çok elit görünme çabası ile alakalı bana göre.
Yoksa sarışın bir hanımefendi esmerlere özendiği için solaryuma girerek esmer bir kadının cazibesine ulaşmayı amaçlamıyordur eminim..
Valla genel de esmerler dikkatimi çekiyor (bende esmerim ve direkt dikkat çekiyorum zaten:D ) ama bazıları esmer olmamasına rağmen dikkat çekiyor :D
Cevap
89Cevap
Beyaz ten severim ama ten renginden daha önemli bir şey var.. O da dişiliği ve kişiliği...
Sarışın bir adım önde benim için
Benim için fark etmez ten rengine göre seçmiyorum sevdiğim kadını
1) esmerin adı Oya benzer güneşe aya demişler
2) esmerim biçim biçim ölürüm esmerim için
3) sarışının adı var esmerin tadı var
… demişler de demişler. Bu kadar şey söylemişse atalar vardır esmer hakkında bilgi ve deneyimleri ahahah
Abooo fena atarlı giderli söz 😀 zaten orijinal olan bişey kalmadı varsın sarışın hatun olsun o da orijinal olmayan esmerlik için solaryuma gitsin (başka türlü çıkamadım bundan 😂😂)
Ama sarışının adı esmerin tadı diyorlar sen ne düşünüyorsun bu konuda doğru mu bu. Esmer tafı bilmiyorum ondan şeeettim yanlış anlama
Ne yapayım bi esmer mi bulayım
Tamam yandın sen ama 😂😂
İçi içime değmeyenin dışına bakmıyorum sevdiğim adam dünyanın en yakışıklısı en tatlısıdır.. gönlümden geçmeyenin gözümde hükmü yok cano 🥰❣️🌹
Beyaz ten severim ama kaşı gözü siyah olacak
Esmer gelir n giderken sarışınlar çat çat 💅💃
esmer olsun on lira fazla olsun
Sarışın erkek= 🐣 😂
sen tam esmer olmuyon işte senin gibi sütlü esmer 😃
😍🧡💕🌸
Esmer. sarışın ve renkli gözlü erkekleri hiç sevmiyorum sinsi geliyor bana hahühüha
Sarışın mavi gözlüler çok çapkın oluyo ben o yüzden kömür karası herif alacağum
😂😂
Dört tane hakkımız var hepsinden birar tane alırız 😂
Bunu uzun süre düşündüm ama ayırt edemiyorum. Yani aşırı beyaz erkek arkadaşım da oldu, aşırı esmer erkek arkadaşım da. İki türlü de hoşuma gidiyor. 😂
herhalde daha çok açık tenli siyah saçlı ama esmer olanları beğendiğim de oluyordu yeşil gözlü ya da kahverengi siyah boncuk gibi. Hafif dalgalı saçlı, kıvırcık da olabilir yani biraz sarışın çok önemli değil ama nedense sarışınlar bana biraz itici geliyor erkekler için diyorum kızlar her türlü bence güzel. Zaten erkeklerin dış görünüşü o kadar önemli değil, günümüzde önemli olan iyi para yapmak :)
Zenci diyeceğim sonra 2-3 tane sal. ak gelecek yok zencinin şurası böyle bu yüzden diyecek ben zencilerin ten rengini seviyorum
Genelde esmer severim, ama kürt esmeri degil de zenci esmeri tercihim 🙃😝
O da senin tentel cins eel tercihin 😉
@İstanbulllu3441 nasi heyecan yaptiysan yazamamisin da 🙃
Yoo heyacan değil cevap silinir diye öyle yazdim ama sende anlamişsın tebrikler
@İstanbulllu3441 peki tamam tskrler
Rica ederim senidemi uyku tutmadı
😊😊
Beyaz ve buğday oluyor genelde hoşuma giden. İnsanları ten ya da saç renklerine göre ayırmam genel olarak o da ayrı konu.
Erkeklere soruluyorsa eğer böyle bir kıyaslama bile saçmalıktan ibarettir. Sarışın denilir.
Kızlara soruluyorsa onlarda esmer der.
Gerçek sarışın!
Pamuk eller klavye'ye tuşlara hayrinin mottosu idi. Kınadım seni..
Beyaz tende iri memeli kadın candır..
Ben kendim esmerim ama sarışınlar bana daha çekici geliyor be ablam.
Sarı sarı patlatırım zarıı 🎲🙈
Esmer.. hatta bir de kara kaş kara göz olursa 🙂
Benim bildiğim esmer ve sarışın saç rengine göre olmuyor muydu, karşı cinste en sevdiğim ten rengi beyazdır. Beyaz erkek candır yeme de yanında yat'tır. 👌😋
Esmer kadında da erkekte de sevmem pek. Kumral ya da sarışın iyidir.
esmer hatta esmer hatta ve hatta elbette esmer yorum yok
Beyaz ten candır ama Allah vergisi yani çok da önemli bir mevzu değil benim açımdan
Koyu esmer tenliler hoşuma gidiyor çikolata renginde
İlk foto da ki rayların arka tarafı doğduğum mahalle 😂
Pamuk gibi beyaz ten
Buğdayda olabilir ne kadar beyaz o kadar iyi
Beyaz tenli erkek seviyorum.. saç rengi pek umrumda değil 🙂 elleri de önemli..
Ten rengi ile seçmek fiziksel görünüşe önem vermektir.
gara gara kaşı olsun garada gözü pamuk kimi elleri bal tatlı dili
Ten rengi önemli değil genel olarak çekiciliği önemli benim için
Renk ayrımı yapmıyoruz da merhametli ve sıcak kanlı güler yüzlü tercih ediyorum
Tipine göre değişir, kumral teni severim ela gözlü kahverengi ya da siyah saç güzel. ☺
Esmer sevdim hep bir de kızıl saçlı ve çilli kadınlar
Kumral olur sarışın olur, esmer kara kuru olmadıkça okey
Benim için çok önemli değil çünkü seveceğin ve kalbini kaptıracağın kişinin ten rengi çok da önemli olmuyor. Ben ikisini de severim yalan yok.😁😁
Asıl önem verdiğim başka yerler var🫢
Farketmez her rengin kendine has güzelliği var
Aşık oldu mu erkek hafif buğday tenli kır saçlı biriydi
Bugday tene hastayım
Esmer de güzeldir
Sapsari ten sevmem
Fark etmez ya insan olsun cenabı Allahın yarattığı her şey güzeldir
🫶 Aynen
Ben esmer erkekleri daha çekici buluyorum ya WWSBNDBDBDBDBĞ ama bazen İskandinav erkekleri de ilgimi çekiyor. Mesela outlander izlemiş olanlar varsa bilir, James Fraser çekiciliği...
Esmer severim😂
Esmer ya esmer seviyorum 😂
Esmer severim.
Esmerimm biçimm biçimm ölürümm esmer için sjsjs
Bi beyaz et bir de kaçak et seviyorum
olabilir ajsj görsel Gaziantep❤
Neden iki seçenek var :d
Canına söyle ilave yapsın bir dahakine 😅
Söylemezsen olmaz :dd
☺️
fıstık yeşili olmazsa olmazım
Ne esmer ne kumral Karamel ten üf diyorum
Karsi cinste esmer severiim ama kadinda beyaz iyidir
beyaz ten koyu saç daha çekici geliyor ama benimkiler hep esmer kdjfskdj
Beyaz ten erkkekler net 10-0 öndedir. hele biraz kaslıysa
Sevdiğim kadın hangi ten rengiyse o ten rengini seviyorum demektir 😊
kumrallar hoşuma gidiyor sarışın da olur ama esmer tercihim değil
beyaz ve esmer ten daha doğrusu giydiği iç çamaşırı yakışan ten olacak
Sarışın beyaz tenli seviyorum ben. jsjd
Ne sarı ne esmer 😄 beyaz diyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?