Neden saçma sapan kişilere aşık oluruz,. neden adil değil hicbisey neden?

Onun berbat bir insan olduğunu bile bile aşkını içimde tutuyorum ki normalde mantıklı bir insanımdır kendime inanamıyorum duygularıma nasıl bu kadar yenilirim...

Neden saçma sapan kişilere aşık oluruz,. neden adil değil hicbisey neden?
Cevapla