Fotoğraf sevmiyorum çok nadir çekiyorum kendimi falan diyorum ama yinede istiyor seni görmek istiyorum seni gördüğümde çok mutlu oluyorum diyor bu normal mi sizce (erkeklere soruyorum)
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye(18-24)1 yılHoppa geldik ilk aşk konusuna ve ilk aldatılma sevdiğim bir kız vardı neyse öyle böyle sevgili olduk ve 1 ay oldu ve tavırları değişti aldatıldığımın farkına vardığımda geçen eski sevgilisine geri dönmüş ve sırf kendini teselli için beni seçmişti sorun şu ki o bir ay benim için çok uzundu ve onu görmek onunla konuşmak kendimi huzurlu hissetmemi sağlıyordu neyse o gün o kadar üzgün ve öfkeliydimki ama bir o kadar hiç bir şey de yapamıyorum sırf resmine bakarak saatlerce sessiz sessiz gözyaşı dökmüştüm sonunda uyuyakalmıştım ve sabah uyandığımda gözlerim kıpkırmızı idi tabi son konuşmamızda o sinir ile cidden ağzının payını verdiğime mutluyum ama onun yüzünden bir daha kimseyi onun gibi sevemedim ve onun yüzünden kurduğum ilişkilerin başlama ve bitiş zamanlarını hesaplar oldum asla birinin beni gerçekten sevebiliceğine dair inancımı kaybettim ama iyki hayatıma onun sayesinde kandırılmak ve kandırmak nasıl bir his onu tatmış oldum neyse o günden sonraki tüm ilişkilerim dengesiz ve zayıf oldu ve yalnız devam etme kararımı verdiğim ilk gündü 8 yıllık bir yalnızlık sürecim bitti bugün bakalım daha kaç yılım kaldı
09 Yorumla- 1 yıl
Bence bunları saymak yerine psikolojik fetzek almalısın bunu farkettin mı peki. sen sana yapılan bu pisliği başka kadınlara yapiyormusun peki. ? Güven duymasigin. bir kadına asla sevgi hicbirsey veremezsin o ise bunu farkettigi anda seni tekrar aldatır ve senden gider kısır döngünün içindesin. bende çok ağır bir şekilde aldatıldım. ustelik evli eken hemde komsum ile üstelik yatağımda ben bile yinede başkasına güven duynusken sağlıklı başka bir ilişkiye başlamış iken sen daha bir aylık sevgikilikte bu karaktere bağlanmayı tercih ve daha kolay bulmuşsun. Demekki zayıf bir iraden zayıf bir karakter güçlü olur insan. Öyle ayakta durur. Boyle aldatıldım bundan sonra kimseye gyvenmen bende soyel yaalrim. sevmem diyen insan bence doğru yolda değil zayıflığı secmissin üzgünüm destek al
Cevap sahibi1 yılAslında hemen pes etmedim sadece herkesin bir çıkarı var düzende herhangi bir ilişkiyi göster bana bende sana manipülasyon aldatmaca ya da çıkarlarını birer birer sayıyim evet sevmeyi beceremeyen biriyim ama sevilmenin de ne olduğunu çok iyi biliyorum senin adına üzüldüm olgunlaşamamış bir koca bulmuşsun kendine ve aldatılmışsın ama birde şöyle düşün aynı döngüyü birden çok kez yaşasaydın. ya o zaman tekrar ayağa kalkabilir miydin evet ben ayağa kalktım ama o masumca şartsız koşulsuz seven çocuk gitti yerine daha uyanık ve daha iyi birisi geldi ben birini kullanmam o bana kendisi onu kontrol etme yetkisini verir anlaşmalı bir ilişki olur
Evet pislik diyebilirsin ve belki de haklısın ama en başta bir kızın bana dediği gibi ben evlenilecek değil eğlenilicek bir adamım.
- 1 yıl
Ben bu döngüyü defalarca üst üste yaşadım. Benim en büyük şansım güçsüz ve iradesiz , kendine sahip çıkamayan bir laraketer yasoisinda olmayidimdi. Yani ozguvenliydim her daim. Cunki çalışıyor paramı kazaniyor üstüne haklı olduğumu yani iliskide sadakatli bir karakter gelişimi yaşadığımı bildigimden bana değmedi o aldatmalar üstelik ben eşim tarafından defalarca aldatıldigimi farkettim. Ve yindede senin gibi sekiz yıl bilmem birşeyin dongusunu saymadım. Sağlıklı kalabilmen için sanirim iyi bir kalbe sahip olmak gerekli. Çıkar peşinde , manipülecilio peşinde olmamak. ya da bana yaptığını baslasindan çıkarmak gibi şeyleri hedef koymamak. Ben dünyanın en mutlu insaniyim aldatmalar beni adım adım ileriye attı misal bu aldatmasın sonra çalışıp belediyete atandım. Sonra dil öğrendim ben yükseldikçe onlar alcaldi. Olay bu.
Cevap sahibi1 yılNe kadar yüksekten uçarsan uç elbet kanadını söküp alıcaklar.
Zirvedeyim ve aşağıda olup mutlu olmaktansa en üst basamakta yalnız başıma mutsuz olmayı tercih ediyorum benim sorunum ilişkilerle değil sorunum çok daha derinde ve yardım almama gerek yok ben zaten ruh hastasıyım ve senin gibi basit bir yol çizelgesine sahip olamiyicam evet istersem senin gittiğin yola düşe bilirim ama benim yolum ömür boyu sürücek bir mücadele ve varlığım bu dünyaya bir armağan belki bir gün bu ruhsuzun ne kadar değerli bir kişi olduğunu anlarsın sevgilerle see you later
Soran1 yıl@Papatyaadası Ağzına sağlık bacım burdaki çoğu erkek harbiden ruh hastası bu yüzden her kadını aynı sanıyor halbuki sorun ta kendisi acıyorum sadece
Soran1 yılAllah akıl fikir versin amin
Cevap sahibi1 yılHer kadın aynı demiyorum ama doğru kadınlar bile olsa yanlış seçimleri yüzünden doğru erkeği yanlış erkek haline getiriyorlar
- 1 yıl
Benim yolumu zorlu görme benim kalbim çok rahat kimsenin ahını almadım. en almadim. Gervekten kötü bir ruh sağlığına sahipsin güzel yolda olan bir insanin hayatını bile küçük goruyorsun. . işte buyuzden destek almani seyledim.. bir çok konuştuk. Ve hala aynı fikirdeyim. sana iyi şanslar dileyim cunki önce kalbini çıkan rayına tekrar oturtman Gerek.
- 1 yıl
Evet mlsf.
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
1 yılErkekler görsel ilerlemeyi sever. Kendini iyi hisseder. Bir erkeği etkilenemenin güzel bir yoludur. ya da ilişkiyi.. o erkeğin duygularını aktif tutmak için güzel bir taktiktir arada foto atmak. Mesela hayatım bu kıyafet nasıl olmuş.. gibi. fikirni almak.. fikrini onemsediginizi ona hissettirmek ve bu esnada bir foto paylaşmak... erkeği mutlu edetmr.. iyi hissettir. Genelde senin sevmesigini erkekler sever. Asil sorun bu
011 Yorumla- 1 yıl
Kadınlarda duygusal şeyler duymak istiyor ama yok
- 1 yıl
Bu konuda haklısın. Bir erkekte elbette kadinini anlayabilmeli.. Anlamak için mücadele edebilmeli.
- 1 yıl
Ama Türk erkeklerinde bu yok işte sadece kendi dedikleri olsun ister
- 1 yıl
Haklısın. Ama bu sizinde.. biraz böyle ilişkiler içinde var olmaya devam etmeniz ile iglili olabilir. Beklentilerinizi konusmuyorsunuz partnerinizle. Konussaniz dahi.. ben.. senin tarafindan iyi hissettirilmedigim.. kadin gibi hissetmedigim bir ilişki içinde yokum diyemiyor.. genelde mevcut kalitesiz ilişkiler icinde var olmaya devam ediyorsunuz. Duygusal ilişki içinde bulunmayı hak etmeyen bir erkekle... ruhunuzun oksamayi bilmeyen bir erkekle.. sadece duygularınızı kontrol edemediğiniz için ondan vazgecemeyerek.. bir çok mutlu olmayan kadınin var olduğu birliktelikler... evliliğe dahi taşınıyor. Biraz Avrupa modeli olmalı kadınlarımızın bakış açısı bence. Avrupalı kadın.. bunu çok önemser. İlişki icinde iyi.. mutlu.. değer goruyormus gibi hssetmeyen.. sevildiigini hissetmeyen kadın.. kız neyse.. sevgi kırıntılarına asla tamah etmiyor.
- 1 yıl
Emin misin sizinde derken? Çünkü Türk kızları erkeklerin her dediğini yapıyor sevgi kırıntısı için. Ağızlarının içine düşüyorlar her dediğini yapıyorlar erkeklerin. Sen başka kadınlardan bahsediyorsun herhalde. Avrupalı kadın size sadakat duymaz istediğiniz buysa
- 1 yıl
Türk kizlari erkeklerin her dediğini yapiyor. Ve bir müddet sonra erkekler sizin ile ilgili tüm beklentilerini tatmin etmiş oluyor. İşte asıl sorun burada bence. İlişki trafiğinizi yönetmeyi bilmiyorsunuz. İlişkide kaliteli yürümek = erkeğin her zaman her istediğini yapmak değildir.
Soran1 yıl@mertkayaci31Ben erkeklerin her dediğini yapmıyorum sürekli ulaşılır da değilim ama yinede ağzıma ediyorlar gram değer görmüyorum erkolar genelde nankördür be abi
Soran1 yılTabikide hepsi demiyorum ama çoğu öyle maalesef
- 1 yıl
Evet gizli kardeşim öyleler.. erkekler nankör genelde.. ama partnerinin her istediğini verdiğin halde.. karşılık alamazsan.. o ilişkide devam etmediğin taktirde.. bu kalitesiz erkek muamelesine maruz kalmaya devam etmemiş olursun. Bir gün mutlaka gönlünü okşayan bir eş adayı profilde.. sürdürülebilir olarak hayatına girecektir.. inanıyorum.
Soran1 yılÖyle biri yok sorun da bu işte
- 1 yıl
Aslında azda olsa var oyle erkeklerde.. fakat.. onlarda çok seçiciler. Bundan dolayi bir çoğu yalnız mesela. Ve bundan dolayı bir çok hanım arkadaşım böyle erkek profilleri ile karşilaşmakta güçlük yaşıyorlar. Karşılaşsalarda.. öyle profillerin gönlüne girmeyi başaramiyorlar. Böyle erkeklerin öncelikleri partnerinin fiziksel güzelliği değil. daha farklı kriterleri var. Böyle olgun.. ergen olmayan bir profil yakalarsan.. ne mutlu.. kaçırma sakın.
Aşk İlişkileri konusunda 6,8b cevap paylaştı. Sadece cinsellik içeren fotoğraf istiyorsa nedeni belli ama insan hoşlandığı kadını her haliyle görmek ister. Kadınlar da en süslü hali olmazsa kendini rahat hissetmiyor. Anlık fotoğraf benim için daha değerli. Düşünmek istiyorsun, hayal etmek istiyorsun... Sonra da Kadınlar erkekler için romantik değil diyorlar. E bırakmıyorsunuz ki...
01 Yorumla
Soran1 yılRomantiklik bu değil abicim
Gizli Üye(18-24)1 yılAslında bu oldukça normal bir şey. Sevdiğin birini özlemek, görmek istemek gayet insani bir duygu. Hele ki ilişkinizde mesafe varsa ya da sık görüşemiyorsanız, fotoğraf istemesi seni daha çok yanında hissetme arzusundan kaynaklanıyor olabilir. Seni gördüğümde mutlu oluyorum demesi de tamamen bundan. Fotoğrafı sadece bir kare olarak düşünme, onun için seni görmenin bir yolu gibi. Ama sen gerçekten rahatsız oluyorsan bunu açıkça söyle anlaması lazım. Belki arada video arama yaparak da bu isteğini dengeleyebilirsin.🌷
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
1 yıl
Ah aşk dolu konu! Şöyle ki, bence bu gayet tatlış bir şey! Seni görmek istiyor, kendini mutsuz hissettiğinde fotoğrafına bakıp yüzü gülsün istiyor olabilir. Hele böyle "seni gördüğümde çok mutlu oluyorum" diyorsa kalbinde kelebekler uçuşuyordur. Ama sen rahatsız oluyorsan veya anı yaşayıp kamerayı unutmayı seviyorsan, bu konuda ona da sınırlarını nazikçe anlatabilirsin. Belki birlikte fotoğraf çekmek daha keyifli bir opsiyon olabilir? Ne düşünüyorsun? 😍📸
10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
48
Cevap
58Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
u 1 yılMerhaba, insan sevdiğini görünce mutlu olur tabii ki yani demek ki sizi güzel buluyor ve istiyor. Sizi göremediği zamanlarda da özlem gidermek için bakma ihtiyacı hissediyordur.
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBu durum aslında çok yaygın. Erkekler, özellikle duygusal bir bağ kurduklarında, sevgilisinin görüntüsünü görmek isteyebilirler çünkü bu, onları daha yakın hissettirebilir. Ayrıca bazen kendilerini güvende hissetmek için, karşısındaki kişiyi daha fazla görmek isteyebilirler.
Bu, tamamen normal bir istek olsa da, senin fotoğraf çekmeyi sevmediğini ve rahat olmadığını ifade etmen çok önemli. Duygularını ve sınırlarını net bir şekilde belirlemek, ilişkinizdeki iletişimi güçlendirebilir. Eğer fotoğraf çekmek sana zor geliyorsa, bunu açıkça paylaşmak en sağlıklısı olur.
30 Yorumla
1 yılErkeklere sormuşsun ama yine de cevap vermek istiyorum, reeleşemediğin biriyse ister. Mesafe ilişkisi ise ister. Yanında olsa ve her gün görüşsen istemez.
33 Yorumla
Soran1 yılÖyle mi diyorsun
- 1 yıl
Her gün görüştüğüm bir sevgilim var. Benden ne foto ister ne ben ondan isterim çünkü zaten her gün görüşüyoruz. Mesafe olsaydı sık fotolaşmak olmak zorundaydı ki mesafe ilişkisi asla tavsiye etmem. Hele reeleşemeyen bir sanal ilişkiden kaç derim.
Soran1 yılPeki neden kaç diyorsun
1 yılİnsan sevdiğini görmek ister evet ama bu ergen gibi sürekli foto at bakim napıyosun foto at foto atarsın boydan at olmadı sağa dön at kendilerinin attığı foto 1 tanedir kendisi 10 tane ister. Ayrıca kadın sürekli foto istese daralır atmazlar sen zaten isteyince gün içinde atarsın istemeden atmanın anlamı daha güzel çok görmek istiyorsa buluşsun 😆
30 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.
1 yılBen günlük foto cekerim kendimden yinede foto isteyen erkek asiri itici geliyor niye ben fotomu atmak zorundayim ya sacma sapan sapiklik görmek istiyorsan yanima gel? Arsiv mi yapiyo napiyo
12 Yorumla
Soran1 yılEvet yapıyor
- 1 yıl
Harika
1 yılOnun hoşuna gidiyor senden sürekli fotoğraf gelmesi, eğer uzaktaysanız, istediğiniz zaman görüşemiyorsanız ister, erkekler ilgi duyduğu kişi tarafından sürekli beslenmeye muhtaçtır, bu bazen onun kokusu olur, bazen dokunmak olur, bazen öpmek olur, bazen de bu şekilde fotoğraflarla olur.
04 Yorumla
Soran1 yılGörsel varlıklarınız işte ondan
- 1 yıl
senle çok ilgili demek ki bu yüzden senden gelen fotoğraflara doymayacaktır, her fotoğraf onun hücrelerini titretiyor şu an, ama senin rahatsız edecek seviyedeyse gönderme o zaman
Soran1 yılPeki sağol
- 1 yıl
rica ederim
Gayet normal. Sonuçta bir ilişki içindesin ve fotoğraflaşmak kadar doğal bir şey yok Bazı insanlar sana saygı duymuyor falan demiş ama bunun saygı duymamakla Ne alakası var ya bir ilişki yaşıyorsun Hayatında biri var Kendini Tabii ki ona göstereceksin Kaçıncı yüzyılda yaşıyoruz Neyin Kafasını yaşıyorlar 😂 Eğer bu durumlar sana göre değilse Sen kendini çok kasıyorsan o zaman bir ilişki yapmak da mantıklı değil. Kendi kendine kimseye fotoğraf atma zorunluluğun olmadan takılabilirsin.
010 Yorumla
Soran1 yıl@emoli15 Ağzına sağlık
Soran1 yıl@andy5686 Alakası yok kendimi beğeniyorum ama foto sevmiyorum benlik değil
Soran1 yılSiz erkeklerin her şeyi öz güvene bağlamanız yok mu çok saçma geliyor bana
- 1 yıl
Sana sacma gelmesi öyle olmadığı anlamina gelmez. Sen kendini ona inandırmak istersen inandirabilirsin ama açık ve net özgüven eksikliği. Herneyse. Kendinizi göstermeyerekseniz sevgili yapmayın arkadaşlar ya da kendinize kendiniz gibi ilişki seven birilerini bulun. Bulabilirseniz.
Soran1 yılHerkes fotoğraf çekinmeyi sevmez bu bir gerçek kendini geliştirmelisin kardeşim
Soran1 yılSen sevgi nedir bilmiyorsun bile gelmişsin burada konuşuyoruz haha adam ol be
- 1 yıl
Sen yorum istemişsin ama durumu kabullenmiyorsun yapacak bir şey yok. Ben saygısızlık edecek hiçbir şey yazmadım şuraya ama Sen bana haddini bilmeden adam ol kendini geliştir falan yazıyorsun konunun bu olduğunu hiç sanmıyorum. Üzerini örtmeye çalıştığın özgüvensizlik kendini apaçık gösteriyor. Sana bol şans diliyorum olmayan ilişkilerinde. Bir daha da cevabına katlanamayacağın soruları sormamanı tavsiye ederim Herkes Benim kadar tatlı dilli olmayabilir :)
- 1 yıl
Ağzına sağlık @andy5686
1 yılÇok samimi olduğunu sanmıyorum muhtemelen senden nude tarzı fotoğraflar bekliyor ve bunun alıştırmalarını yapıyor. Amacı bana kalırsa seni yumuşatıp, sonunda istediğini almak. Eğer çok iyi niyetli ise ki bunu bilemezsin. Gülümsediğin bir fotoğrafı ver çok seviyorsa ona doysun. Zamanı gelince de evlenirsiniz. Kendi açından düşünebileceğin bir şey değil bu. Kadınların pek çoğu erkeklerin pek çoğu gibi karakter olarak zayıf huyludurlar. Bence seksüel açıdan istiyor. Eskiden biz isterdik ama p*rno bu kadar yaygın ve üzerinde durulacak bir şey değildi. Sana kalmış bana kalırsa sevdiğine inanıyorsan bir fotoğraf ver ama sadece gülümsediğin ve yüzünün olduğu. Bu da iyi değil aslında onunla da daha kötü işler yapabilir ( İnanıyorsan büyü falan ). Tamamen sana kalmış bir şey.
00 YorumlaBenim sevgilim de istiyordu bu normal birsey canım sıkıldıkça bazen saçimi makyajimi yapar atarım cok hoşuna giderdi o istemeden atmaya başladım geceleri hergün görüntülü konuşuyoruz görüyordu ama özledikçe galeride bakıyordu... demem o ki en güzel tatli fotoları atabilirsn hoş birsey attıkça seversin 🌸
10 Yorumla
1 yılYüz veya normal resim istiyorsa normal açık bir yerini istiyorsa sıkıntı hayal falan kuruyordur gelecek hakkında
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı.
1 yılEvet sosyalmedya iliskisi varsa ortada tabi gormek istemek foto istemek gayet normal.
20 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 429 cevap paylaştı. Restini çek. Kimse için istemediğin şeyler yapma ki kendine saygın sevgin artsın.
20 Yorumla
1 yılRahatsız oluyorsan söyle sürekli foto atılmaz
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,9b cevap paylaştı.
1 yılBen de fotoğraf çekilmeyi hiç sevmem ama kiminle konuşsam istiyor bıktırıyor
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 7,9b cevap paylaştı.
1 yılSende atma 😀, benden de çok istedi kafamın tasını attırdı artık öyle bir şahıs yok sjsjjs
10 Yorumla Erkekler böyle ben de hiç sevmezdim eski sevgilim her gün fotoğraf isterdi
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 873 cevap paylaştı.
1 yılBende birinden hep istiyordum özluyordum yurtdışından biriyle tanışmıştık evlenmeyi buraya gelmeyi kabul etmedi
03 Yorumla
Soran1 yılÜzüldüm ya
- 1 yıl
Sağlık olsun kaderimizde yokmuş evlilik
Soran1 yılHayırlısı
- Aşk İlişkileri konusunda 486 cevap paylaştı.
1 yılSeni sevdiğine işaret daha ne istiyon awk. Ulan sevseler bir dert sevmeseler bir dert. Bence sevgilinin kıymetini bil. Gerçi size seven yaranmıyor orası da ayrı. Ben biliyorum kızları
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 yılSanki bu soru soruldu ve ben cevap yazdım. Erkekler niye fotoğraf ister diye Genel bir soru zaten olmaz. erkek arkadaşın seni izlemeyi seviyor demek ki :)
00 Yorumla Sevdiği için isteyebilir. Sana çirkin gelen fotoğrafların bile onun için çok değerli olur eğer seviyorsa.
01 Yorumla
Soran1 yılBilemiyorum
Gizli Üye(25-29)1 yılAyyyy bende fotoğraf olayını sevmiyorum benimkide bi ara surekli fotoğraf atsana diyip duruyodu en son tartıştım artık noluyosa fotoğraf atinca
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 550 cevap paylaştı.
1 yılEvet normal... Kadınlar duyduğundan, erkekler ise gördüğünden etkilenir...
01 Yorumla
Soran1 yılZaten bu yüzden sevilmedik
Nü degil de normal foto istiyorsa bence sorun yok. Peki sen neden yolllamak istemiyorsun?
04 Yorumla
Soran1 yılSevmiyorum abi ya bunun öz güven veya güzellik ile bir alakasıda yok bu ara burdaki zihni sadece cinsel organında olan erkoların düşündüğü gibi
Soran1 yılPeki sağol
- Aşk İlişkileri konusunda 843 cevap paylaştı.
1 yılbence sadece fiziksel güzelliğini sevmeye devam edip etmeyeceğini bilemediğinden çok istiyorsa ister..
00 Yorumla Erkekler belli bir sayıya ulaşmak ( 26,27,28,29,30,"31") için fofotografın , yani sanatın gücünü kullanmayı severler
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. 😃 sen Kemel Sunal'ın parasi olmadiği için lokantanın camindan içeri bakarken ki o camı yalama sahnesini biliyor musun?
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılMənim sevgilim də belə idi. Əvvəlcə o, davamlı olaraq fotolar istəyirdi, sonra bu kifayət etmədikdə çılpaq fotolar istəməyə başladı. Məsələn, mən normal bir şəkil yerləşdirəndə ilk dəfəki kimi reaksiya olmur. Əvvəllər ancaq mənə zəng edib üzünə toxunanda necə sevinəcəyini deyirdi. İndi düşünürəm ki, bu reaksiyanı almaq üçün çılpaq video və ya başqa bir şey göndərməliyəm. Qısacası kişilərin niyə belə olduğunu başa düşmürəm ((((
02 Yorumla- 1 yıl
Bu nasıl bir Türkçe yahu
Soran1 yıl@Հայերեն_և_քրդերեն Bende bir şey anlamadım hahahaha
Gereken açıklamayı yapmışsın fazla diretmesi garip geldi
00 Yorumla
1 yılUçkurlarına düşkün oldukları için kara kaşına kara gözüne değl yanii
00 YorumlaSizde de hiçbiriniz çekmeyi sevmiyor ne hikmetse 🤣
00 YorumlaHergun gördüğüm sevgilim den bile hergun isterdim. Bazen her zerresini ayrı seviyorsun ayrı hareketleri hoşuna gidiyor.
10 Yorumla
1 yılNormal iste tabi ki atılır sonuçta sevgilin fotoğrafın ne olduğu önemli ama
10 Yorumla
1 yılGenelde görmek ister ya normal sevdiğinden açık resim istemiyorsa sıkıntı yok
10 Yorumlaerkeklerin surekli fotograf istemesi kadar itici bir sey yok.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılGörmek isteyen gelir yanına görür sürekli fotoğraf isteyen anlık isteyen sapktir net
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
1 yılİş olsun işte gereksiz
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılÇok sıklıkla olmasada karşılıklı foto atılabilir anlık öyle
00 YorumlaFoto isteyen erkek beni engellesin
20 Yorumlanormal değil tabiki foto isteyen erkek yarın nüd de ister
01 Yorumla
Soran1 yılYalnız her erkek sizin gibi değil bu yüzden her erkeği kendiniz gibi mal sanmayı bırakın
Benim sevgilim ya zibilyontane foto attim hala istiyo hayir fotolar biribirinin aynisi kasim gözüm iste da ama seviyo
00 Yorumla
1 yılLütfen sanal sevgili yapmayın yaptıysanız da yüzünüzü asla atmayın
01 Yorumla
Soran1 yılBu kadarı paranoyaklıkta fazla
1 yılBiz erkekler görsel varlıklarız. Hoşlanıyorsak surekli görmek isteriz.
Beğenmiyorsak zaten görsek ne olacak00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.
1 yılİnsan sevdiğine sürekli bakmak istiyor
10 Yorumla İstemesin sacmalamasin
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
1 yılÇünkü erkekler sürekli görmek ister
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.
1 yılOna de ki gel evlenelim beni doya doya gör
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 416 cevap paylaştı.
1 yılDemek adam aşık
24 Yorumla
Soran1 yılÖyle mi gerçekten ya
- 1 yıl
Bilemem sadece tahmin belki başka bir şey var altinda
Soran1 yılNe olabilir
- 1 yıl
Senle sevgilinin arasindaki samimiyeti bilmeden tam çözemem yani
evet insan sevdiğini görmek ister niyeti kötüde olabilir tabii
00 Yorumla
1 yılSen gönderdikçe fotoğrafın çeşiti kategorisi değişecek zamanla 😀
00 Yorumla
1 yılBu normal bişey, bunda sorun arama, seni sevdiği için senden fotoğraf istiyor abartmaya gerek yok.
00 YorumlaAy ona atmayacaksib da kime atacaksin boş yapmışsın güzelim
00 Yorumlagörselliğe çalışıyor onlarin kalbi
11 Yorumla
Soran1 yılAynen öyle
Sana saygı duymuyor
12 Yorumla
Soran1 yılNe alaka
En nefret ettiğim şey
16 Yorumla
Soran1 yılBenimde haha
Soran1 yılBelkide bu yüzden eskidir
Soran1 yılErkekler görsel varlıklar sevdiği kadını görmek ister diye biliyorum
Soran1 yılHahahaha
- Aşk İlişkileri konusunda 743 cevap paylaştı.
1 yılNe fotosu istiyor ki
16 Yorumla
Soran1 yılNormal foto
- 1 yıl
Başka bir şey istiyordur belki gece ilgilen onunla
Soran1 yılNe alaka
- 1 yıl
Neden istesin foto hergün görmüyor mu
Soran1 yılGörmüyor 🥺
- 1 yıl
O zaman doğru istemesi ne yapsın
Yüz mu boydan mi
02 Yorumla
Soran1 yılYüz
Gizli Üye(30-35)1 yılNormal fotomı istiyor yoksa biraz sexsi tarzdamı
06 Yorumla
Soran1 yılNormal fotoğraf
Cevap sahibi1 yılÇokmu seviyor seni:)
Soran1 yılNe alaka kardeşim
Cevap sahibi1 yılneden istesin seviyor adam
Soran1 yılPeki sağol
Cevap sahibi1 yılNerde yaşıyorsun
- Aşk İlişkileri konusunda 9,4b cevap paylaştı.
1 yılSanaldan mı tanıştınız
03 Yorumla
Soran1 yılEvet
- 1 yıl
O zaman istemesi normal bence. Görüştükten sonra geçer..
Soran1 yılTamam sağol
Gizli Üye(18-24)1 yılAynı durum var bende de
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılNormal insan sevdiğini görmek ister
10 Yorumla- Devamını Gör (46)
Devamını Gör(91)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Fotoğraf sevmiyorum ama sevgilim sürekli benden fotoğraf istiyor. Erkekler neden fotoğraf ister?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer