Evlilik diye tutturan erkek iyi bir şey mi? Lütfen hem erkekler hem kadınlar cevap versin?

Arkadaşlar erkek arkadaşım ilişkinin başından bu yana benimle evlenmek istediğini söylüyor ancak bunu ben artık üzerimde bir baskı olarak hissetmeye başladım kendisi 29 ben 25 yaşındayım bu baskılar yüzünden ayrıldık ancak 2 buçuk yıllık bir ilişki diye bu kadar emek vermişken biraz daha düşünelim istedik. Bu evlilik konusu artık baskıya dönmüş durumda sürekli ağzımdan onu terk etmeyeceğimi onunla evleneceğimi duymak istiyor. Kısacası kendini garantiye almak istiyor ve bana karşı olan davranışları da benim evliliğe olan yaklaşımıma göre şekilleniyor. Çok evlenmek istiyorsan git başkasıyla evlen diyorum ben seninle evlenmek istiyorum diyor. Tamam bu iyi bir şey farkındayım ama gerçekten artık baskı altında hissediyorum ben daha yeni mezun oldum iş hayatına yeni atıldım önceliklerim farklı şu anda kendisi de biliyor kendini garantiye almak istiyor anlayamıyorum. Erkekler de erkek gözüyle bu olayı bana açıklayabilir mi nedir bu 30 yaş takıntısı?
Evlilik diye tutturan erkek iyi bir şey mi? Lütfen hem erkekler hem kadınlar cevap versin?
Cevapla