Sözlüm erkeklerden mi hoşlanıyor benden mi soğudu?

Sevgilimle 4 yıldır birlikteyiz tabi uzun ayrılıklar falanda oldu 1 yıl aynı evde yaşadık bişiler yaşadık gayet güzeldi. hep iyiydik sonra biz ayrıldık, yeniden barıştık 3 aya erkek arkadaşı ya o kız ya ben dedi ve o erkek arkadaşıyla aram iyiydi normalde. Ama benim sözlüm beni kötülemiş güya çocukta demiş o kızın yüzüne nasıl bakcaz falan sonra benimki onu seçti. Bende aylarca barışmadım sonra yalvardı bissürü şey oldu Şu an son kez barıştık yani baya değişmiş iyi anlamda. Ama eskisi gibi bişiler yaşamıyor bundan 15 20 gün önce yine iyiydi normalde hiç böyle olmazdı ama bişiler yapıyoruz 1 kez kısa sürüyor bitiyor.5 6 gün yapmadığı oluyor hani cirkin bi kızda değilim bakımlıyım. Ona diyince Şu an iyi değilim diyor ama gayet iyi aslında aklıma saçma sapan şeyler geliyor seksi seksi dolaşıyorum evde hiç mi şey olmuyor veya öpüşüyorum hiç Tık yok anca kendi isterse oluyor 3 4 gün arayla oda 1 kez eskiden hiç böyle değildi kızlar
Sözlüm erkeklerden mi hoşlanıyor benden mi soğudu?
Cevapla