26 yaşıma geldim hâlâ yalnızım hâlâ evlenemedim üzülüyorum?

ağustosta 26 olucam yıllardır sevgilim yok kendimi kapattım resmen aşka, çok üzülüyorum yaşıtlarım bir bir evlenirken benim yalnız olmama.. nasibini bekle diyorlar bekliyorum ama nerede bu nasibim? benim gibi olan var mı?
26 yaşıma geldim hâlâ yalnızım hâlâ evlenemedim üzülüyorum?
Cevapla