8 yıllık sevgilimden ayrılalı 2 yıl oldu. Hala aklıma geliyor. O da beni düşünüyor mudur? Hiç unutamayacak mıyım acaba?

İkimiz de birbirimizin ilk sevgilisiydik uzak mesafe ilişkisiydi. Çok güzel günlerimiz anılarımız oldu. Bazı konularda uyum sağlayamıyorduk en sonunda her zaman ettiğiniz kavgalardan birini ettik ve kavga sonunda ayrıldık. Meğer o son kavgamızmış. İkimiz de birbirimize hiç yazmadık aramadık. Hiç ortak arkadaşımız ortak bağlantımız yok. Bazen aklıma geliyor. İlişkimizin hak ettiği şekilde vedalaşamadık. Bilsem ki iyi geçineceğiz, evlensek mutlu olacağız tüm gururumu hiçe sayıp onu ararım. Yalvarırım bile ama konuşsak da yine aynı olacak sanırım. O benim aklıma geliyor. Ömrümün sonuna kadar unutamayacağım galiba. Ben de onun aklına geliyor muyumdur? Acaba o da beni düşünüyor mudur?
8 yıllık sevgilimden ayrılalı 2 yıl oldu. Hala aklıma geliyor. O da beni düşünüyor mudur? Hiç unutamayacak mıyım acaba?
Cevapla