Mesajlaşırken Sıkıntı Yok Ama Yüz Yüze Gelince Konuşamıyorum?

Selamlarrrr 🌺 Böyle Bir Sıkıntım Var Mesajlaşırken Mantıklı Konuşup Kendimi Düzgün İfade Edebiliyorum, Ama Herhangi Biriyle Bunun Kim Olduğunun Bir Önemi Yok Yüz Yüze Geldiğim de Kendimi İfade Edemiyorum, Konuşamıyorum, Bir Sohbet Açamıyorum, Buda Karşı Tarafın Benden Sıkılmasına Neden Oluyor Ve Böyle Olunca İlişkilerim Yürümüyor Ve Kimse Benimle Konuşmak İstemiyor Bu Konuda Ne Yapabilirim?

Mesajlaşırken Sıkıntı Yok Ama Yüz Yüze Gelince Konuşamıyorum?
Cevapla