Düğünüm için kuaför ücreti sizcede çok pahalı değil mi?

Nişanım için gittiğim kuaföre sordum hem kına hem düğün için toplam 16 bin dediler. Farklı bir yere sordum 18 bin dedi. Sizcede çok pahalı değil mi? Erkek tarafı ödeyecek diye boşvermekte istemem yani yazık günah🙂‍↕️ Ama başka yerlerde nasıl yapar saç makyaj işte oda şüpheli bı durum.. en azından bu nişanda gittiğimde mükemmel yapmışlardı. Ne yapsam yardımcı oluun?

Düğünüm için kuaför ücreti sizcede çok pahalı değil mi?
Cevapla