Sanal ilişkiyi mi yoksa gerçek ilişkiyi mi tercih edersiniz?

benim internetten tanışıp sevgili olduğum biri var. benden yaşça küçük ama bana çok ilgi veriyor çok iyi davranıyor fakat ben artık gerçek bir ilişki istiyorum. öpüşüp sarılmanın aşk dolu bakışmaların nasıl hissettirdiğini merak ediyorum. yaşı küçük diye benle buluşamıyor ama 18 yaşına geldiğinde belki buluşuruz bilmiyorum. 6 aydır falan birlikteyiz çok kere küsüp barışmışlığımız oldu. neredeyse çoğu şeyi ilk kez benimle deneyimledi ona rağmen çok sabırlı ve anlayışlı biri. neyse geçen instagramdan aynı şehirde yaşadığım biri hesabıma istek attı dmden neden istek attığını sordum baya konuştuk sonra hoşuna gittiğimi söyledi buluşmak istedi yaş olarak ise benden 1 yaş büyük. ben sevgilim var diye reddettim buluşmayı ve daha yeni tanıştığım biriyle hemen buluşmak mantıklı gelmedi. fakat sanal ilişkiyi yürütemem diye düşünüyorum çok sabırsız biriyim sizce ne yapmalıyım? benimle buluşmak isteyen çocuğa şans vermeli miyim yoksa sanal ilişkimle buluşmayı mı beklemeliyim kafam çok karıştı.

Sanal ilişkiyi mi yoksa gerçek ilişkiyi mi tercih edersiniz?
Cevapla