Sevgilim disinda bir erkekle normal sohbet etmek aldatmak mi olur?

İki iliskim oldu birisi hala devam ediyor ama hep sadikligimdan oturu uzuldum, kenara atildim. Simdiki bir aylik ve saatler oldu hala mesajima donmuyor kim bilir yine arkadaslariyla barda oturup kahkahlar esliginde sakalasiyirdur asiri genis birisi ben ise tam tersiyim sevgilim varken karsi cinsle birak sohbet etmeyi selam bile vermem beni niye alakadar etsin cunku herkes kendi isine baksin kafasindayim ama bunun cevresi ful kizlarla dolu bana da normallestirmeye calisiyor. Neyse, gunlerdir en az 6 saat boyunca mesajima bakmiyor, isi de yok. sadece arkadaslariyla gezinip tozuyor bir de geliyor yalnizim muamelesi yapiyor. Cok seviyorum onu ama bunaldim ne yapacagimi bilmiyorum. Yeni kizlar ekliyor bazen, arkadasim diyor. Ben de dedim ne arkadasmis aq, istek atan birisiyle ben de arkadas olayim bakalim dedim Şu an konusuyoruz onunla normal bir sekilde. Benimki surekli bir seyleri terslerdi neden onu soruyorsun neden sunu diyorsun sürekli uzerime gelirdi bu hep anlayisla karsiliyor mahcup oluyorum ama arkadasca konusuyorum sirf bakayim sevgilim disinda erkek arkadas oluyor mu diye. Cocuga soylemeli miyim boyle boyle sevgilim var benim diye yoksa yanlis mi anlar cunku ben farkli gozle bakmiyorum da hani iliskimden de zaten bir umidim kalmadi aldatma olur mu olmafi mi bilmiyorum o hala mesajima bakmiyor ne ariyor ne soruyor bir de uzak mesafe kac saat oldu bakiyorum en az 5 saat gecmis... Soyleyecek soz yok
Sevgilim disinda bir erkekle normal sohbet etmek aldatmak mi olur?
Cevapla