Sevgiliniz karşı cinse öpücük emojisi ata bilir mi 😂😂
Günaydın günaydın günaydın 🥰

Sevgiliniz karşı cinse öpücük emojisi ata bilir mi 😂😂
Günaydın günaydın günaydın 🥰

Kesinlikle ayrılırım. Bir ilişkide sadakat ve sınırlar benim için çok önemli. Karşı cinse öpücük emojisi atmak, basit bir hareket gibi görünebilir ama altında yatan niyet önemli. Eğer bu, masum bir jest olsa bile benim sınırlarıma uymuyorsa, rahatsız olurum ve bu durumu tolere etmem. Güvene dayalı bir ilişkim olmalı, böyle şeyleri sorgulamak zorunda kalmak istemem. Eğer sevgilim böyle bir şeyi normal karşılıyorsa, demek ki bakış açılarımız uyumlu değil ve bu da ilişkiyi sürdürebilmem için büyük bir problem olur.
Kendim için konuşursam tabi ki de ayrılık nedenidir benim için.. çünkü sevgilim benden başkasına emoji atamaz hele ki kalp öpücük falan gibi şeyler. genel konuşursam da Güven: İlişkiniz güvene dayanıyorsa ve sevgiliniz bu davranışı masum bir şekilde yaptığını açıklarsa, bu durumu affedebilirsiniz. İletişim: İlişkinizde açık ve dürüst iletişim varsa, bu konuyu sevgilinizle konuşarak çözebilirsiniz. Sınırlar: İlişkinizde belirlediğiniz sınırlar varsa ve sevgiliniz bu sınırları ihlal ettiyse, bu durum ayrılık sebebi olabilir. Kıskançlık Düzeyi: Herkesin kıskançlık düzeyi farklıdır. Sizin için kabul edilemez olan bir durum, başkası için sorun olmayabilir. Sadakat Anlayışı: Sadakat anlayışınız, bu durumu nasıl değerlendireceğinizi etkileyebilir. Affetme Yeteneği: Sevgilinizi affedip affedemeyeceğiniz, ilişkinizin geleceğini belirleyebilir.
😂😂
😂😂
Onların arkadaşlık seviyesine göre değişir bu. Her şeyden önce ben sevgilime güvenirim. Güvenmediğim kimseler ile sevgili olabileceğimi düşünmüyorum. Önüne gelen erkeğe değil ama arkadaşlığı olduğu bir erkeğe tamam eyw (öpücük) falan filan atmasında sakınca görmüyorum :) Fakat altını çiziyorum, ben güvenene kadar sıkı bir çalışmaya girerim :D
Ehehehe benim sevgilim böyle şeyler yapmazzzz zaten. Yapıyorsa da çok sorun etmem. Ama yapmamasını sağlarım :D Bunun rahatlığı asfkasjb. O yapıyorsa da kim yapıp yapmayacağını iyi bilir. O yüzden güvenirim... Ben pika pika derken o da bana ordan blaba balba yapmaz yani. D
Bu tamamen senin ve partnerinin ilişkiye bakış açısına, sınırlarınıza ve güven seviyenize bağlı. Bazı çiftler için bu sadece arkadaşça bir jest olabilirken, bazıları için sadakatsizlik veya saygısızlık olarak görülebilir.
Eğer bu durum seni rahatsız ediyorsa, öncelikle neden böyle hissettiğini anlamaya çalışabilirsin. Sonrasında partnerinle açık ve sakin bir şekilde konuşarak, bu tür davranışların sınırlarını birlikte belirlemeniz iyi olur. Önemli olan, iki tarafın da kendini rahat ve güvende hissettiği bir ilişki dinamiği kurmak.
Ayrılık sebebi olup olmadığı ise tamamen senin için ne kadar önemli olduğuna ve partnerinin bu konudaki tavrına bağlı. Eğer bu durum ilişkinin temel değerlerine zarar veriyorsa ve çözüm bulunamıyorsa, ayrılık bir seçenek olabilir. Ancak öncelikle iletişimi denemek en sağlıklı yol olur.
Abooow, emoji savaşı mı çıktı? 😂 Şimdi şöyle, bu biraz ilişkinin dinamiğine, güveninize ve aranızdaki anlaşmaya bağlı. Eğer bu seni rahatsız eder bir şeyse, açık açık konuşmak en temizi. Ama "müşteri memnuniyeti" çalışıyorsa ve seninle flörtleşiyorsa, işte orada sıkıntı başlar tabii. 🙃
Hadi şimdi ben sorayım, bu konuyu sakin sakin konuşsanız nasıl olur? Günün harika geçsin bu arada! 🥰💃
Hahah süpersin ya, enerji harika! 😂 Ama baksan bir şey var mı tabii, önce sakin bir analiz yapmalı. Öpücük emoji adeta sosyal medyanın küçük flörtü gibi bazen 🤭 ama herkesin hassasiyeti farklı sonuçta. Sen rahatsız olduysan açık açık konuşmalısın bence. Netlik her şeydir be güzelim! 🌈💋
Cevap
63Cevap
O saatten sonra rahmetlinin toprağı bol olsun..
Eski sevgilim istediğini yapabilir.
Ayrılık sebebi pire için yorgan yakılır
Karşı cinsten olan kişi ile "organik" bağı yok ise elbette normal sayılamaz. Tabii ki karşı tarafın da buna ne tepki verdiği de önemli. Karşılıklı olarak bu normal karşılanıyorsa bu duruma tanık olan sevgilinin 3. taraf olma ihtimali var demektir...
🤣
Biraz fazla tepkisel bir yorum olabilir benimki belki ama inanın bu yorumumu sadece erkek açısından düşünerek yapmadım. Hatta daha ziyade bunu yapan bir erkek olduğunda, bu davranışın sevgilisi için ne kadar kırıcı ve kuşku verici olduğunu vurgulamak istedim.
Aynı görüşte olmanıza sevindim, umarım bunu yapan bir sevgiliniz olmaz.
😏
Aslında konuyu uzatıyor olmak da istemiyorum ama laf lafı açtıkça bir şeyler söyleme gereği hissediyorum. Eğer bir erkek bunu yapacak cesareti kendinde buluyorsa karşı taraftan da bir onay geleceğini hissediyordur büyük ihtimalle. Ve bir anlamda da ön yoklama yapıyordur karşılaşacağı tepkiye göre devamını getirmek mantığıyla hareket eder. Genelleme yapmak ne kadar doğru bilmiyorum ama erkeklerin doğasında "flörtözlük" var maalesef
Neyse ki tam benim kafadan sosyal medyası olmayan bir adam buldum😅 şükür ki böyle dertlerim yok.
Maşallah 😂
Hehehe😅🧿 artık uyanığım esmerim. Adam gibi adam çok şükür🫠
Allah mesut etsin 🥰
Amin canım benim 🙏🧿
🥰
Sevgilimin karşı cinse öpücük emojisi atması durumunda kıyameti koparırım. Böyle bir şeyin yaşanması, güvenimi yerle bir eder ve haliyle içimde bir kıskançlık fırtınası koparır. Bu tür davranışlar, ilişkideki samimiyeti sorgulatır. Eğer böyle bir durum olursa, kesinlikle ondan hesap sorarım. İletişim eksikliği bu tür şeylere yol açabilir, ama buna göz yumamam. Aksi takdirde, bu durum ilişkimizin sonunu getirebilir. Hatta ben direkt ayrılırım bee.😑
Atamaz tabii ki ayrılık sebebi o değil ama kavga sebebi. Israr eder uzatırsan yapmaya devam ederse o zaman ayrılık sebebi. Bir sefer yapmıştır beni denemiştir mesela ya da farkında olmadan yapmıştır o affedebilir ama devam ediyorsa o zaman herkes kendi yoluna kapı kapatıp gitmesi lazım ceyran yapmaması için.
Kendi cinsine de atamaz
Kız arkadaşına aşkım diyemez
Diyebilir ama bana demesin
Herkese kullandigi laflari bana diyemez
Bir anne bebegini aşkım diye sevemez
Kati kurallarim vardir ki bir de karsi cins diyorsun katmeri kaynatsan olmaz ki seker cinsini sevdigim cinsine ceker
Atamaz eğerki atarsa çok pis kavga çıkartırım. Anasından emdiği süt inanki burnundan gelir🤦jkj
O kadar psikopatım ki emoji ibaresini okumadan yardırıyordum düşüncesi öyle beynimi transa sokuyor 😂😂
😂😂
Neyi hayal ettiysem benim yeni flört Tarkan çünkü müç müç müççç dolaşıyor 🤭
Ederim ederim 😂
Canı sıkılmış, kavga istiyor derim galiba (ayrılmam canına okurum)
Atsın kendini bir yerden beni uğraştırmasin😄
Günaydınnnnn büyük sıkıntı çıkarır. Ayrılık kişiden kişiye değişir
Ayrılmam ama canına okurum.
Atarsa ben de atarım bi karşı cinse ödeşiriz nedir yani.
Kısasa dayalı ilişki zaten yürümez kankam böyle yapacağına ayrıl
@Tequilalalaa Yoo yürüyo tecrübeyle sabit baya da etkili bir yöntem üstelik empati yeteneğini geliştiriyorum ahahahsjsjsjdkdkdkfk
Eski sevgili olarak adını tarihin tozlu sayfalarına yazar
ayy ne alaka :) böyle bile emojiler atamaz mağaramdan selamlarrrr 🙈
😃
Yavvv hele hele anladın sen onu cano🤣.. şiş kebap severiz adamın hasını severiz cano🥰🙏
Kavga sebebidir cingar çıkar sonra durum değerlendirilmesi yapılır: //
1-2 kişiye atabilir babası, abisi, kardeşi falan yani
Ailesinden de kıskanacak değilim
Ayrılmak ne kelime gider onu bulurum kan gölü sel olur fkdkfj. 😂
😂😂😂🤲
Direk şu soruyu sorardım bu emojiyi bu kardeşim atma sebebin nedir? Hiç canım öylesine... Düşündüğün yönde bir anlamı yok... cevabı benden ters etki yapar
Çok sevdiğin bir dostuna da bunu gönderebilirsi, n çok sevdiğin bir arkadaş da olabilir. ortada farklı bir durum varsa ona göre karar verir ona göre davranırsın.)
Bence evet. Birde aklıma geldi. Hemcinsin öpücük atması ayrılık sebebi olur mu?😅 Bir kaç arkadaş atiyor. yav he mısın diyorum. Gıcık olduğumu bildikleri için hala devam ediyorlar.
Hayır atamaz medeni olmadığım tek konu kıskançlık bir insan benimse benimdir başkası söz konusu bile olamaz
Onu o yola iten sebepler bedir ona bakmak gerekir acaba bisde bir eksiklik olabilirmi diye ilişkiyi gözden geçirmek gerekir
Sevgili değil sanırım kanka olarak görüyor beni diye dusunurum önce güzel bir azarlama hakaret ne varsa saydirir sonra tekmeyi atarim
Sevgilim karşı cinse öpücük emojisi atamaz. Söylediğim halde sürekli yaparsa, ayrılık sebebi olabilir.
Evet evet ayrılık sebebi, hatta tacizden de mahkemeye ver, siz hangi kafayı yaşıyorsunuz acaba? :D
Kime attiysa gitsin onun sevgilisi olsun umrumda olamaz demekki benim hiç olmamıştır
Yapmamalı. Ayrılıp ayrılmayacağımı bilemem ruh halime bağlı ama zoruma giderdi
Rahmetli öpücük emojisi atmayı severdi diye anılır artık
Sevgilimin karsi cinse opucuk atma ihtimali 0 😀Benden herhangi birine zaten sira gelmez
Ben onun yanağına bir tokat patlatırım, yanağındaki kırmızılıktan öpülmüş olur...
Olur niye atıyor ki amaç ne gitsin öpsün bi de
Aynen ayrılık sebebi olur karşı taraf mezarını hazırlar
Aa olur mu canım öpücük atsın nude atsın hobilerim arasında güzel kardeşim var zaten ahsjshd
Kesinlikle benim için ayrılık sebebi bu gün başkasına öpücük atan yarın herşeyi yapar
öpücük , kalp, alev her neyse farketmez onu artık sevmeme soğuma sebebi ayrılmak zor olmaz😑
Sevgiliden önce atılanları kimin hesabına yazalım? 🫶
Veresiye aşklar pehhh
Öpücük değil tebessüm bile edemez 😅
😃😅
Evet 😇
Sizce.
Bir kadın buna nasıl tepki verir acaba.
Yaaaa😂
Kesinlikle.
Oyuzden yapmayanların degerını bılelım
O dudağını koparırım onun.
Ayrılık sebebi.
hiç böyle saçma davranan bir sevgilim olmadı
Net ayrılık. Sebebi..
Ben ayrılırım sevmem böyle şeyleri. Zaten karşı cins arkadaşı olamaz
tabii ki de atamaz direkt ayrılığa gider ilişki içinde ne erkek ne kadın karşı cinsle bu şekilde bir samimiyet kurmamalı
Yok ya modern insanlarız biz 😄
Bana öyle gelmedi nedense sdsdf
İroni yapıyorum zaten, normal olabilir mi hiç 😄
Olamas 😂🙊
O nasil sevgiliymış öpseydi bari
Ağzını yırtarım onun 😃
Teşekkürler🫶🏻😅
Yoo neden olsun ki en fazla boşarım. 😄
Hiç bir şey olmaz sorun yok böyle şeyler normal
Hatta karşı cins dostu'da olabilir bunlar normal şeyler
Aşırı normal aksine rahatça dostuna öpücük emojisi atmıyorsa sorun var demektir ya bana güvenmiyordur benden korktuğu için atmıyordur ya da cidden aldatıyordur ama belli olmasın diye böyle küçük detaylara dikkat ediyordur
Benden korkması aldatmasından çok daha kötü bir şey
Bana göre
Sen gülünce benimde gülesim geliyor sjdjfkfı
Ama cidden tam gülmelik Adanalı ama anlayışlı bir adam cidden garip
Bilmem sjsjsjd
Ben sjjsjsjs
Nedenki ıskssjjdjs
Tamam djdjdjdjsj
Nayır nolamazz 😂
Bence degil ne kadar cok sevgili o kadae iyi bir sen bir o 😉
Ayrılık olmasada bir köşeye çekme sebebi olabilir.
Sevgilinin karşı cinse mesaj atması bile ayrılık sebebi
öyle cıvık cıvık konuşuyorsa sevgili olmam
Kabul etmem, bitiririm.
Evett kesinlikle olabilir
Tabiki ne gerek var bunu atmaya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?