Kocamla eski sevgilisi görüşüyor…😔?

Merhaba kızlasr bunu içim parçalanarak yazıyorum ne yapacağımı bilmiyorum…

ben 3 bucuk senedir evliyim 26 yaşundayım eşim 35 . eşimin mailinden bi kadınla konuştugunu gördüm (telefonu bozuktu bi kaç gün). Karşıma çıktı işte daha öncede bi kaç yazışma olmuş ama benden önce 5-6 sene önceye kadar. Bu mailde kadına telefonun bozuk oldugunu ve ulaşamayacagını yazdı sevdigini vesaire. Ben bunu gördüm evde yoktu, kendimi sakinleştirmeye çalıştım şoktan titreme tuttu. Arkadaşım konuşabileceğim kimsem yok. Neyse sakin b şekilde eve gelmesini bekledim oturdum sakince bağırıp çağırmadan karşısına ve ona soracağım sorulara doğru cevap vermesini istedim ve cevapladı hetşeyi dosdoğru “‘ bu kız benden önceki uzun ilişki yaşadığı kadınmış (yaş44). Arada konuştyklarını anlattı bana yine sevdiğini söyledi ama o şekil değil dedi. Kaynanamgil onaylamamış ve bu durumdan beraber olamamışlar. Dedim onu unutmak içinmi ya da ailene göre bi kiz oldugum içinmi evlendin, hayır dedi bana aşık olduğuna yeminler edip evlendiğini. Ona eğer evliliğimize zarar gelmesini istemiyorsan bu görüşmeyi bitirmesini istedim. Ve onunla konusup artik gorusup konusmayacagini istedim Düşünür oldu kabul etti ve mailini sildi. Özür diledi ağladı onun bana ait oldugunu ve benden baikasını sevemeyeceğini söyledi çok aşık olduğunu anlattı onunla arasında benden sonra bişey olmadığını söyledi yemin etti. Affetim bende seviyorum çünkü… ertesi gün (dün) öturduk film bakcaz elinde ipad var bir şey sildiğini gördüm. Duşa gitti. Ipad baska mail var oraya girdim silinen mesajlara ve hala konusmalar devam gunun nasil gecti felan filan telefonu kirildi yeni uyandim sohbetleri. Neyse dustanxgeldi, elimde ipadi gordu ben yuzune bakmiyorum. Aglayis bagris cagris. sonra mail silmis ipaddan bende yeniden yukledim tesadufen otomatikmen acildi maili: disari cikti yeni mailden disari ciktigini haber veriyor ona ve musaitse ugrayacagini soyluyor, yeni numarasini atiyor ve kadin ekledigini soyluyor. Bana soz vermisti yeni numara vermeyecegini ve konusmaya giderken bana haber vercekti. Haber vermeden gitti. Bana attigi mesaj : gulum biraz yanliz kalmak istemissindir belki sende gecikmem.
annem en iyi arkadSimdir ve kardesim var ama onlara anlatamam. uzulurler ve ne yapacgimi bilmiyorum burada hesap actim. Şimdi onun evinde. Akıl verin bu durumda insanın kafası duruyor gercekten başkasına yorum yapmak okadar kolayki kendi başına gelince insanın kafası drğil kalbi konuşuyor… içim yanıyor😣

Kocamla eski sevgilisi görüşüyor…😔?
Cevapla