Mazlumun ahı gerçekten çıkıyor mu? ya da hiç yaşadığınız bir durum oldu mu?

Belki size çok klasik basit gelebilir. Düşüncelerinize saygı duyarım 23 yaşımdaydim ve o benim ilk sevgilim. hayatima giren ilk erkek o oldu.. her şey çok güzel idi. Niyetimizde ciddi ve gerçekten evlilik için adım atmaya başlıyorduk. Ben 23 o ise 28/29 yaşında... Ama sonu hüsran ile bitti bana ve aileme hakaretler ettiler.. gözüm yaşlı kaldı.. her gün ağlaya ağlaya beddua verdim.. bütün hayallerimi benden çaldı.. bana yaşattıklarini aynısı sende yaşa dedim.. ailem seni istemiyor senle evlenemem deyip çekip gitti ağlaya ağlaya ortada kaldım..
Tam bir yıl oldu bu olayları yaşayali ama etkisi hâlen az da olsa üzerimde.. geceleri uyumadan önce aklıma geliyor ağlıyorum ah ediyorum sonra uyuyup gidiyorum..
Ailesi için beni bir gece de silen bir erkekti bu. her şey aşırı zoruma gidiyor..
şu an mutlu mu ya da mutsuz mu bilmiyorum hiçbir bilgim yok onun adına.. ama o mutlu olursa ben kahrolurum..
Mazlumun ahı gerçekten çıkıyor mu? ya da hiç yaşadığınız bir durum oldu mu?
Cevapla