Belki size çok klasik basit gelebilir. Düşüncelerinize saygı duyarım 23 yaşımdaydim ve o benim ilk sevgilim. hayatima giren ilk erkek o oldu.. her şey çok güzel idi. Niyetimizde ciddi ve gerçekten evlilik için adım atmaya başlıyorduk. Ben 23 o ise 28/29 yaşında... Ama sonu hüsran ile bitti bana ve aileme hakaretler ettiler.. gözüm yaşlı kaldı.. her gün ağlaya ağlaya beddua verdim.. bütün hayallerimi benden çaldı.. bana yaşattıklarini aynısı sende yaşa dedim.. ailem seni istemiyor senle evlenemem deyip çekip gitti ağlaya ağlaya ortada kaldım..
Tam bir yıl oldu bu olayları yaşayali ama etkisi hâlen az da olsa üzerimde.. geceleri uyumadan önce aklıma geliyor ağlıyorum ah ediyorum sonra uyuyup gidiyorum..
Ailesi için beni bir gece de silen bir erkekti bu. her şey aşırı zoruma gidiyor..
şu an mutlu mu ya da mutsuz mu bilmiyorum hiçbir bilgim yok onun adına.. ama o mutlu olursa ben kahrolurum..
Tam bir yıl oldu bu olayları yaşayali ama etkisi hâlen az da olsa üzerimde.. geceleri uyumadan önce aklıma geliyor ağlıyorum ah ediyorum sonra uyuyup gidiyorum..
Ailesi için beni bir gece de silen bir erkekti bu. her şey aşırı zoruma gidiyor..
şu an mutlu mu ya da mutsuz mu bilmiyorum hiçbir bilgim yok onun adına.. ama o mutlu olursa ben kahrolurum..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer