Neden düzgün insanlarla karşılaşmıyoruz neden adam gibi sevilmiyoruz?

.

Neden düzgün insanlarla karşılaşmıyoruz neden adam gibi sevilmiyoruz?
Güncellemeler
1 yıl
Ben adam gibi gönülden hatta canımı verecek kadar sevmiştim oysa ki bu bir yalanmış takip ettiği o kadınların resimlerini gözüme soka soka beğenmesi sonra mesajlarıma cevap vermemesi ben artık ne yapabilirim düzgünce ayrılmayı düşünüyorum kandırıldım yine her zamanki olduğu gibi.
Güncellemeler
1 yıl
İnsanlar başka birini bulunca galiba sevdiği insanı hayatından bir saniyede çıkarabiliyor bunu fark ettim yaşama umudumda kalmadı herzaman olduğu gibi depresyon başlangıcı ya o değilde benimle sohbet edecek bir dostumun bile olmaması beni öldürüyor belki sırtımı yaslayacak bir yoldaşım olsaydı hiç bu hallere düşmezdim olsun yinede umutlu olmak lazım değil mi
Neden düzgün insanlarla karşılaşmıyoruz neden adam gibi sevilmiyoruz?
Cevapla