Çünkü dünya adil bir yer değil ve herkes senin gibi iyi niyetle hareket etmiyor. Ama bu demek değil ki düzgün insanlar yok. Aslında varlar, ama bazen yanlış yerlerde arıyoruz ya da yanlış insanlara fazla şans veriyoruz.
Bir de şu var: İnsan, sevildiği kadar sevildiğini hisseder. Yani, karşındaki kişi seni gerçekten seviyor olabilir ama bunu senin beklentin doğrultusunda göstermiyorsa fark edemeyebilirsin. Belki de senin “adam gibi sevilmek” olarak gördüğün şey, o kişinin sevgi gösterme şekliyle örtüşmüyordur.
16 Yorumla- 1 yıl
Ben çok sevdim çok sevmekten kaybettim.
- 1 yıl
Çok sevdin diye onu suçlayamazsın. Alma verme dengesini bozmuşsun, aslında bu yüzden kaybetttin.
- 1 yıl
Ne yaptım ona kötü bir söz kötü bir hakaret etmedim bugün ondan soğudum ve beni aldattığını hissediyorum ve gördüm çıplak kadınların resmini beğenen biri ve benden kendimde bir hata bulmaya çalışıyorum ve düşünüyorum.
- 1 yıl
Tek hatan kendi değerini bilmemen bence..
- 1 yıl
Evet değersiz bir insanım bu saatten sonrada öyle hissediyorum.
- 1 yıl
Neye inanırsan o olur.
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)1 yılÇünkü çoğu zaman adam gibi seven insanlarla karşılaşmak şans işi değil, zamanla olan bir şey. Herkes kendi yaralarını taşıyor, kimi eksik sevmeyi öğrenmiş, kimi yanlış yerde arıyor sevgiyi. Sen elinden geleni yapıyorsun ama karşına çıkan herkes senin kadar hazır olmuyor, olamıyor. Bu, senin değerinle ilgili değil. Gerçekten seven biriyle karşılaşmak için bazen sabırlı olmak gerekiyor. Çünkü düzgün insanları bulmak zor değil, ama düzgünce sevmeyi bilen insan az. Ve onlar da genelde kolay bulunmuyor.
Kaç gündür sorularımdaki sinirini anladım şimdi.
14 Yorumla- 1 yıl
Gerçekten uğraşmaktan bıktım yoruldum kapısında yatacak derecede seviyordum bugüne kadar artık bitti bilmiyorum göz yaşıma değmez ergen bir erkekle konuştum bu benim hatam
Cevap sahibi1 yılAh Ela ah, aşkta kalbini dinlersen hata edersin, ben de bunu yapıyorum. Mantığınla düşünmen lazım.. :/
- 1 yıl
Neden kandırıldım ben bunu anlamıyorum kelimeleri anlatacak bir boğazım bile yok.
Cevap sahibi1 yılTek sen değilsin emin ol, kızlar da kandırıyor erkeklerde. Çek üstüne çizgiyi önüne bak.
Aşk İlişkileri konusunda 10,4b cevap paylaştı. Ergen bir erkekle konuşup hatanın olmasını anlaman güzel bir şey. O yaşta bir erkeğin seninle ciddi düşüneceğini zannetmen aslında senin suçun değil. Bu biraz geldiğimiz devirle ve toplum kültüründen kaynaklı. İşte bu yüzden kızların çoğu kendisinden büyük kişileri olgun görüp o kişilerle evlilik düşünüyorlar. Kendi yaşıtlarından bir olgunluk göremeyince bu raddeye gelindi. Yapacak bir şey yok. Sağlık olsun gönlünce olsun her şey.
22 Yorumla
1 yılMaalesef, değer verenlerin cepte göründüğü dünyada yaşıyoruz. ”Ne de olsa elimin altında” rahatlığına sahip olan insanlar veya yenisini hemen bulabilen insanlar için aşk o kadar da önemli değil; hatta çoğu insan günübirlik ilişki yaşıyor ve kimse, kimseye değer vermiyor. Tabii ki, gerçekten seven ve temiz yüreğe sahip insanlar da var; ancak, böylesi insanlara denk gelmek çok düşük bir ihtimal.
11 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Ah ya, bu mesajlaşmalardan akan soğuk rüzgarlar beni üşüttü resmen! 🤔 İlişkiler bazen gerçekten "dağlara kar yağdıran" anlarla dolu olabiliyor, ama üzülme. 💔 Belki de yanlış kişilerle karşılaşıyorsun, doğru insan gelince bütün bu sorgulamalar uçup gitmiş olacak. Hissettiklerini açıkça söylemekten de çekinme, bazen çözüm tam da o noktada gizlidir. 💬 Kendine güven ve içtenlikle sev, o doğru enerjiyi bir gün mutlaka bulacaksın. 💕 Peki, sence karşı tarafta eksik olan tam olarak ne?
12 YorumlaYapay Zeka Yorumladı
Fenomen1 yılAhh be Ela ya, yorulmuşsun ama şunu bil, huzur dolu aşk seni bulacak! 💫 Dinlen biraz, umut hep var. 💕
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
57Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı. Şans işi birazda güzelim. Ben her zaman sevdiğim kadınları bebeğim gibi sevdim ama sonuç? Değerimiz bilindi mi? Yoo.
12 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,9b cevap paylaştı.
1 yılKızlar nerde saçma sapan bir erkek var onu çeker ilişki konusunda.
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 5,9b cevap paylaştı. İnsan sevdiği kadar sevilmiyor maalesef o yüzden kendinden başka kimseyi sevmicen net
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u 1 yılmaalesef öyle insanlar çok var.. Bu sorunun cevabı karmaşık ve kişisel deneyimlere dayanıyor. "Düzgün insanlarla" karşılaşmamak veya "adam gibi" sevilmemek gibi hissetmenin birçok farklı nedeni olabilir. İşte bazı olası açıklamalar: Kendine Yönelik Algı: Özsaygı Eksikliği: Kendine yeterince değer vermediğinde, başkalarının da sana aynı değeri vermesini zorlaştırabilirsin. Bu durumda, seni hak etmeyen insanlara yönelebilirsin. Geçmiş Deneyimler: Geçmişte yaşadığın olumsuz ilişkiler, gelecekteki ilişkilerle ilgili beklentilerini ve inançlarını etkileyebilir. Bu da seni benzer insanlara çekebilir. Kendini Tanımama: Ne istediğini ve neye ihtiyacın olduğunu bilmediğinde, yanlış insanları seçme olasılığın artar. Çevresel Faktörler: Sosyal Çevre: Bulunduğun ortamdaki insanların değerleri ve ilişki anlayışları, senin karşılaştığın insanları etkileyebilir. Toplumsal Baskılar: Toplumun ilişkilere dair dayattığı normlar, seni yanlış seçimler yapmaya yönlendirebilir.
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 8,9b cevap paylaştı. Bazen gerçekten düzgün insanlarla karşılaşmak neden bu kadar zor diye düşünüyorum. Belki de yanlış yerlerde, yanlış insanlara değer veriyoruz ya da iyi niyetimizi hak etmeyen kişilere gösteriyoruz. Hayat bazen sabır testi gibi, yanlış insanlarla karşılaştırıp doğru kişiyi daha iyi anlamamızı sağlıyor. Ama en çok üzen şey, içten ve samimi bir sevgi beklerken karşılığında yalan, oyun ya da ilgisizlik görmek. Oysa ki sevgi dediğin şey doğal ve karşılıklı olmalı, bir mücadeleye dönüşmemeli. Yine de hayata küsmeden, değerimizi bilen ve gerçekten sevmeyi bilen insanlarla yollarımızın kesişeceğine inanmak lazım. Çünkü doğru insanlar her zaman vardır, sadece bazen geç gelirler.
30 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. Dönem k*hpelik dönemi olmuş. Üzülme, canım. O altını bulmuş ama gözleri bronzdaysa demek ki kendi de biliyor seni hak etmediğini. Üzme kendini, canım. Üzülmesi gereken sen değilsin, o. O senin gibi altın kalpli bir kızı kaybetmiş. Sense kendisini çöpe layık gören birini kaybettin. boş ver, kendini topla. Kaybeden o. Üzme tatlı canını, şekerim.
11 Yorumla
1 yılçünkü bazı insanlar gerçekten sevmeyi bilmiyor
sevmeyi bilenlere de bu yüzden şans verilmiyor yani birazcık kurunun yanında yaşta yanıyor
aslında insanlar karşıdaki tarafı değiştirmek istiyor
lâl olan birine hadi konuş diyor imkansızı istiyor
istediğini alamayınca bu sefer aşkı kötülüyor ve genelleme yapıyor
bu yüzden de karşılaşma imkanı düşüyor19 Yorumla- 1 yıl
güncelleme : üzülme insanlar ne kadar kötü olsalar da iyi insanlar da vardır aralarında
sende mutlaka iyilerden gerçekten sevenlerden birine denk gelirsin
ama bu ulvi görev için kendimi öneriyorum :D
fakat yine de anlam veremiyorum neden insanlar aldatıyor bana hiç mantıklı gelmiyor bu davranışlar
neyse
cevabını hasretle bekler gözlerinden öperim :D :D - 1 yıl
layık değilmiş demek ki
mis gibi sevgilin var senin ne işin var cıbıldak karılarla değil mi ama
sevgilinle vakit geçir ona güzel sözler söyle ne bilim onu mutlu et ona iltifat et sevmeyi de biz mi öğretelim yani
- 1 yıl
bazen öyle olur gerçekten uğraşan kadın olur ama erkek bu kıymeti göremez
zaten böyle davranan biri kimseyi sevemez sağlıklı ilişki yaşayamaz
ama böyle olması senin için daha iyi oldu böyle böyle tanınır insan zaten - 1 yıl
hayat böyle zaten iyi de yaşanıyor kötünün gerçek yüzü de ortaya çıkıyor
aslında sevinmelisin bu durumdan dolayı
seni sevmeyen biri için kalbini neden yoruyorsun
onun yerine gerçeği gör
kendi kıymetinin değerinin güzelliklerini farkına var - 1 yıl
kendi yaptıklarının da farkında değil demek ki
diğer kadınların resimlerini beğeniyor mesajına cevap vermiyor ve seni seven kimdi diyor
Bazen insan gerçekten düzgün birini bulamıyor ya da sevildiğini hissetmiyor, çünkü herkesin derdi, kafasında kurduğu şeyler farklı. Kimse dört dörtlük değil, biz de değiliz. Ama bazen de yanlış insanlara fazla anlam yüklüyoruz, sonra hayal kırıklığı yaşıyoruz. Sevilmek mesele değil aslında, mesele doğru kişi tarafından, doğru şekilde sevilmek. Onu da ya sabrederek bekleyeceksin ya da karşına çıkınca tanıyacak kadar şanslı olacaksın.
10 Yorumla
1 yılŞu an adam gibi sevilmek nasıl olur iliklerime kadar tadıyorum. Tercihlerimizi üzenden yana kullanmamak lazım. seven üzmez. İlk üzdüğünde tekmeyi basmayı bilirsen adam gibi sevene ulaşırsın.
10 Yorumla
1 yılÇünkü düzgün yerde gerek insana, düzgün yerde olunursa düzgün insanlarla karşılaşılır
Meyhaneye gidilirse kavga gürültü, camiye gidilirse huzur ve mutluluk bulunur.12 Yorumla- 1 yıl
İnsan olarak karmaşıklıklardan ve nötürden kurtulmak gerek✌🏻
Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. Kaygılarımı sehpanın üzerine bıraktım, çekincelerimi de bir duvara astım. En zorlu düşünceleri bir kenara koydum. Nasıl olsa seni terk etmeyecekler, öyleyse arada sırada sen onları terk et.
11 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 828 cevap paylaştı.
1 yılEla bu nasıl bir his biliyor musun. Gerçekten evinmiş gibi hissettirecek sana o kişi. Merhametli , düşünceli olacak. Neden sevmiyor beni dediğin kişi senin için doğru kişi değil.
13 Yorumla- 1 yıl
Her şey geçiyor bunu bilip dinlenmelisin.
1 yılbir kişi de beni sevsin ilgilenirim değer veririm severim ya ama ben de anlamıyorum yani niye iyi insanlar sevmiyorlar gerçekten düzgün insanın değeri olmuyor galiba
13 Yorumla- 1 yıl
gerçekten öyle şans yok yani hayır düşünüyorum sadece ya bir kız da sevsin ya yok ne çekiciligim var ne de bir şey şans yok sadece hayal kurmayla ömrümü geçirip duruyorum bazıları sevilirken nankör oluyor ama benim gibi insan hiç görülmüyor yok valla bu durum beni çok acıtıyor değer ilgi sevgi saygı vermek istiyorum şansım yok ki seven olsun olmayınca olmuyor. böyle hayata ne diyelim işte
Gizli Üye(36-45)1 yılBazen doğru insana denk geldiğimi düşünüyorum işte diyorum huyu huyuma yaşı yaşıma uygun öyleleri hep başka yerlerde aşkı arıyorlar gözlerinin önündekini görmüyorlar ya da gönülleri zaten dolu oluyor. Yanlış insanlar da beni nedense bulur. Doğru insanı bu zamanda bulmak çok zor
10 YorumlaBen bu soruya uzun uzun yazmak isterdim. Ama tek cümle yazacağım. Kalbi hassas olan hassas olana denk gelmezmiş...
11 Yorumla
1 yıl"İyi bir kadınla iyi bir erkek birlikte değildir. Çünkü kadınlar kötü erkeklere aşık olup iyi erkeklerle dertleşir."
- Victor Hugo13 Yorumla- 1 yıl
Hahahha evet olabilir
- Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
1 yılBu tarz şeyler yaşayıp genele vurmak... ne kadar mantıklı genele vurmak
11 Yorumla
1 yılİşte bu soruyu 1 aydır ben de kendi kendime soruyorum. O doğru insanı bulmak bu kadar zor olmamalı, onunla karşılaşmam mümkün. O halde neden halen onunla karşılaşmıyorum?" diyorum kendi kendime. Ancak bir türlü cevabını bulamıyorum.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılEla bunu bende yaşamıştım hatta o yazdığın arkadaş konusunu vs inan bana geçiyor sadece Zaman lazım tavsiye istersende duygunu yaşa derim gerektiği yerde özle ağla ama sakın geriye dönme kimse değişmiyor erkek farketmen en iyisi ve elinden geldiğince dışarı çık kendinle eğlen
13 Yorumla
Cevap sahibi1 yılNe demek 💗 sonunda o kişinin ne kadar da işe yaramaz olduğunu göreceksin gülüp geçeceksin güven bana 💗
- Aşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı.
1 yıl- + Bazı şeyleri kendi içinde bul.
14 Yorumla- 1 yıl
İnşaallah.
- 1 yıl
Onu demedim. Salla. Bulmuşsun bulacağını.
Aşk İlişkileri konusunda 595 cevap paylaştı. Düzgün seversen yalnız kalıyorsun. Ben düzgün seven kızlarla dalga geçmedim, alay etmedim, onlara çiçek de aldım ama değer verdiğim kızlardan değer görmedim.
10 Yorumla
1 yılgerçek sevgiyi kaldıramıyor herkes ağır geliyor , sırf seviyorsun diye bu tür adamlarla birlikte olma o sevgiyi hakedene senin için çabalayan sana değer verene sakla
10 YorumlaÇünkü kendinizden çok feragat ediyorsunuz, değmeyecek insanlara fazla değer verip totolarını kaldırıyorsunuz. Önce kendine değer ver sonra da otur izle yani
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
1 yılHayat , hayatına giren sa lak saçma insanlar yüzünden kendi ömründeki güzel günleri heba edemeyecek kadar kısa boşvermeyi öğrenin artık bu dünyaya 1 kere geliyorsunuz kimse sizden daha önemli değil 😂
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı. Sevdiği insanı hayatından çıkarmaz burada sevmemiş.. ama önce sen kendini sev herkese eserinden fazla verdiğin değer kişiyi kendinden eder
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,2b cevap paylaştı.
1 yılTercih etme nedenleriniz , istekleriniz aynı ölçüde olana ve sevmek isteği oluşana kadar zindana kapattık kendimizi.
10 Yorumla
1 yılO dediğin şeyler bu devirde maalesef çok çok nadir. Rabbim gönlüne göre versin
12 Yorumla- 1 yıl
Amin. Dertleşmek istersen dinlerim, elimden geleni yaparım
- Aşk İlişkileri konusunda 4,2b cevap paylaştı.
1 yılİlişkim olmadi hic olsaydi asla birakmazdim. ben ya allah ayirmadikca
10 Yorumla
1 yılAyy canım sen sevilmedin mi daha dur bi daha 22 yaşındasın
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
1 yılAdam olmadıgı için olabilir etrafta, olanlardada sevgi gösterme becerisi yok
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı. Üzme kendını böyle insanlarla yolun ayrılır diye sevin istersen konusuruz boş ver aptalları
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
1 yılBelki de yeri zamanına göre ters düştügümüz için denk gelmiyorz...
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 10,6b cevap paylaştı. Düzgün insan olarak adlandırdığımız kişiler hep uzaklarda oluyor genelde. s
10 Yorumla
1 yılHayırlısı neyse o olsun. Geç kalmadan erken de dönmek önemli.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 7,9b cevap paylaştı.
1 yılAdam olsaydı adam gibi severdi demek ki, değilmiş. Bu kadar basit.
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 873 cevap paylaştı.
1 yılCanını sıkma belki daha çok sevecegin biri çıkar karşına
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı.
1 yılöyledir hep uzun sure almazsın alırsın oyleleri cıkar cogu kızlarda cektiren aglatan sevıyor
10 Yorumla
1 yılLafı sunepe gibi uzattıkları an cinlerim gelio
10 Yorumla
1 yılValla siz gidip seçiyorsunuz bunları. Biz size getirmiyoruz. Bir kişi size böyle davranıyor diye bundan bütün erkekleri mesul tutmanız aynı kefeye koymanız hiç adil değil.
07 Yorumla- 1 yıl
Çoğul kullanıyorsun ama adam gibi sevecek yok mu diye. Bu aynı kefeye koymak olmuyor mu?
- 1 yıl
Evet onlardan birisiyim ama sonucunda hep aldatıldım. Ben de artık sevmekten vazgeçtim.
- 1 yıl
Tek takılıyorum
- 1 yıl
Aslında içimde biriken bir sevgi seli var ama bunu hak edecek birisi yok maalesef
Gizli Üye(36-45)1 yılHayatımda ne zaman değer verdimse ezildim , karsımdakine deger vermedigimde el ustunde tutuldum ne yaman çelişki bu😞
10 Yorumla
1 yılBen sana yoldaş olurum 7 24 yanında. Olurum yeterki kendini üzme
12 Yorumla- 1 yıl
Sen bilirsin
- Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.
1 yılKarşımdakiler düzgün biri olmuyor ki ben değer vereyim. Cevabı bu kadar basit, anlayana
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılOnları kullanmayı çalışıp it yerine koyup paragöz olmadığımız için sevilmiyoruz
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılSiz zaten anca başkalarının resimlerini beğenen, kız ekleyip duran, sizi aldatma potansiyeline sahip tipleri canınızı verecek kadar seversiniz.
03 Yorumla
Cevap sahibi1 yılO halde hemen bırak madem.
1 yılÇünkü adam olmak istemiyoruz bir tane kıza bağlı kalmak istemiyoruz eğer bu soruyu karşı cinslerin için sorduysan
10 Yorumla
1 yılSevilmekten kastınız nedir tam olarak
16 Yorumla- 1 yıl
Şu zaman da hem cinsimin neredeyse hepsi birden fazla insanla gönül eğlendirdiği için bunu ararken kriterleri çok net belirlemelisin. Keza insan konuşmasından bile belli olabilecek kapasite de örnek veriyorum seninle konuşurken küfürsel bir içerik olduğu insanı direk elemelisin. Sigara içmiyorsan içen birini elemelisin. Başka türlü başkasına kötü olan, ağzı bozuk olan, yaptığında hayır olmayanın sana bir değer vermesi çok beklenebilir bir şey değildir.
- 1 yıl
Bende aşık olduğumu sanmıştım seneler evvel gel gör ki aşk nedir henüz ne olduğunu bile bilmiyormuşum :) O yüzden bir çok genel yapılan yanlış şeyi görmezden gelip katlanmak sevmek olmuyor. Bir çiçeği de sevebilirsin ama dikeni varsa batıyor. Dikenini temizlersen sana hiç zararı yok :)
- 1 yıl
O nedenlidir ki vazgeçmesi zor bir şey değil doğrusunu yapması zor şey bir insanı hayatına dahil etmek
- Aşk İlişkileri konusunda 12,3b cevap paylaştı.
1 yılBulursun umarım dost olacak birini
12 Yorumla
1 yılYaa her derdi tek derde bağlama buda gelip geçecek sadece ileriye odaklan.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılTürkiye de çoğu kadın adam gibi erkek sevmiyor acı çektiren kendisini üzen ihanete uğrasa da yine de seviyor sonra kızlar neden ölüyoruz diye yırtınıyor
10 Yorumla
1 yılBen adam gibi seviyorum sevmiyorlar karşılasalimn istersen
10 Yorumla
1 yılAdam gibi birini nerden aradığına bağlı mesela bende Instagram felan yok sadece wp ve bu var mesela
10 Yorumla
1 yılBizde sevmeye çalışıyoruz ne kadar duzgun olsanda karşındaki kişi hissetmiyorsa yaptigin hersey boş
10 YorumlaDoğru kişiyi secmiyor olabilirler
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,4b cevap paylaştı.
1 yılBu konuşmayla soru arasında bağlantı kuramadım
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 9,8b cevap paylaştı.
1 yılKimsenin kimseye tahammülü kalmamış çünkü
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 819 cevap paylaştı. Ayrıl geç konuşmaya değmez
10 Yorumla
1 yılDüzgün insanlar aramıyorsunuz o yüzden
10 Yorumla
1 yılAdam gibi sevenlere şans vermemişsindir 🙂
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 7,5b cevap paylaştı. Denk gelmiyor ondan sanırım
10 YorumlaToplum yalama yalaka olmuş
10 Yorumla- Devamını Gör (27)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 