21 yaşında hiç aşık olmadım sizce bu normal mi çünkü etrafımda uzaylı gibi bakılıyor bu durum?

aşk güzel bir şey herkes yaşamalı bence sevgide sevmekte sevilmekte yani çıkarlar doğrultusunda olmadan ama ben aşık olamıyorum sebebi: ''kimse bulunmaz Hint kumaşı değildir '' psikolojisiyle hareket ettiğim için. sanırım bana öküz ve sapık gelen insanlar olduğu için soğudum gerçi onları da ön yargım kırılısın belki severim diye

21 yaşında hiç aşık olmadım sizce bu normal mi çünkü etrafımda uzaylı gibi bakılıyor bu durum?
Cevapla