Arkadaşlar hepinizin yardımına ihtiyacım var buraya bakinn?

şu an iki yıllık ilişkinin son raundundayiz birazdan arayacak iki aydır konusuyorduk bu gece bazı şeyler aklımda soru işareti kaldığı için aradım ve bu ilişki çok kötü giden bir ilişki değildi sadece kavgalardan vs vs birazdan konuşacağız o az önce üzgünüm bizim ilişkimiz bitti vs vs dedi ama hayırlısı bumuydu ondan da emin olmadigini söyledi ben seviyorum halâ onu kaderimi çevirmem lazım emin değil oda belli ne demeliyim? Ya da bitti falan derse nasıl bir tepki içinde olmalıyım ayrı kaldığımız dönemde ilişkimiz çok yormus vs vs de dedi çok fazla anımız var karşısında ağlamamak için çok dik durdum şu an aklımı kullanamiyorum lütfen yardım edinn

Arkadaşlar hepinizin yardımına ihtiyacım var buraya bakinn?
Cevapla