Ne yapiyo sevgilisi olmayan kişiler?
Hayırlı geceler herkese 🙋
Hayırlı geceler herkese 🙋


Ne alaka ya ne güzel oyun oynuyorum bilgisayarda :D
Vallahi flörtüm ya da sevgilim yok genelde burada takılıyorum dizi film izliyorum burada sohbet ettiğim insanlar var onlarla konuşuyorum ya illa sahurda biriyle konuşmak için sevgilim olmasına gerek yok
Uyuyorum, sevgilim olsa yine uyurdum 🤣
Cevap
62Cevap
çok sevdiğim bir arkadaşımla konuşuyorum buradan
Benim gibi sevgilisi olup uyuyanlar da var ama lütfen😅
Kimseyle konuşmuyorum. Netflix, Disney plus korku filmi bakiorum genelde bugün SheIn paketim gelmiş kıyafet falan denedim biraz şimdi yatmaya gidicem 2 saat sonraya kalkicam sahura :))) herkese iyi geceler iyi sahurlar
Coffein
Bence sevgilisi olanlar da sahura kadar kimseyle konuşmuyor
bi zahmet olsun
Dertlisin galiba @Kajskdıkeld
@matrix41 yok be ne derdi , derdi kendi kendime yaratıyorum
Beni sünnetsiz halim ile sevip hayatına alacak bir melek arıyorum ben 😏
Valla hiç ummuyorum ben 😏😏
İki gün önce sevgilim sünnetsiz olduğu mu fark edince terk etti beni
Sen çok güzelsin ama insanın kalbi radara girecek kadar hızlanıyor güzelliğin karşısın da
Rica ederim 🥰😍😍😍🌹 🌹 daha yakından tanımak için bu gece sahura gel olur mu
Hatunla yaxis konusmassakta film maç izle vb nolcadi😀
Ortaya karışık 🤣 Kayserili misin
Azaerisin ozmn
Kimse illa biriyle konuşması mı gerekiyor sevdiği olanlar için geçerli o da bende yok 😂
Teşekkür ederim sanada ☺️
Sevgilim yok derken inanmam
500-550 arkadaşımdan en az bir tanesi müsait oluyor en azından
🤣🙏🤍
Buna ne cevap verirsem vereyim bir şey ifade etmeyecek ne bunca yıllar geri gelecek nede birilerinin umrunda olacak zamanını güzel yaşayanlara selam olsun en azında boşuna yaşamıyorlar
Saatlerce instada story izledim duş aldım cildime bakım yaptım vs vs
Uyuyorum ve sahur vakti geldiğinde kalkıp sahurumu yapıyorum uzun zamandır belki de en az 10 yıl olmuştur sahura kadar kimse ile konuşmuşluğum yoktur
Uykun varsa uyurum ya da işlerim varsa hallederim. Boş kalıdsam da çok nadir burada yorum yazarım. İlan panosu mu var sitenin ? 😃
Dizi film falan izliyorum. Arada KS de pm alanlarla konuşuyorum bide yabancı dil sitesinden arkadaşlarla sohbet ediyorum 😁
Kimseyle konuşmuyorum. Yatıp dinlenmek daha iyi hissettiriyor.
oyun oynuyorum flrt saöçmalüına bin basar yeminle :D
kesinlikle
Oturmuyorum sahura kadar işinde gücünde bir insan olduğum için uyuyorum genelde
Sanaldan tanıştığım bi arkadaş var onla konuşuyoz arada yoksa dizi film oyun kitap vs geçiyo zaman
Kimseyle konuşmuyor niye birisiyle konuşma ihtiyacı duyalım ki
Hayatımda şu an için kimse yok ! Kimse ile konuşmuyorum
Burada takiliyom oyle. Ne flort ne baska birseyim yok.
Uzaktan biri var bir işe yaramıyor en iyisi konuşmayı kesmek
Eger sahura kadar biriyle konuşuyorsa, ona benim Babam lazım
Kimseyle konuşmuyorum şu an dizi izliyorum gayet keyifli.
Normalde uyuyorum ama şu an kuzenim tarafından esir alındım😅
Dizi izliyorum ya da oyun oynuyorum ben valla. Ama ara sıra sahura kadar oturuyorum hergün değil.
Telaat dayı mıstafa ammi bilo dayı yalancı Mahmut avrat ihson her akşam bizim ihtiyar heyeti toplanıyor kafayı yemişler uyusam gelip kapıyı dövüyorlar uyandırana kadar
sizin tek konuşabileceğiniz insan sevgilinizse yazık size. insanın bir arkadaşı bir çevresi olur yani.
Herkes sahura kadar biriyle konuşmak mı zorunda? Herkesi işsiz güçsüz sanmayın
Duyar yok burada hayatın gerçeği var
Ben çalışıyorum zaten o saatlerde kimseyle konuşmaya vaktim olmuyor
Sitede soru cevaplıyorum veya kitap okuyup, birşeyler izliyorum..
Flörtleşmek istesin yeter ki bulur
Biriyle konuşmak zorunda mıyız 😂
Sence iki yüzlü insanlara gerek var mı
Belki kuran okuyoruz
İlla biri mi olmalı :))
Onu bilmiyorum da o kadar tanıdık geldin ki..
burada abudik gubidik sorulara cevap veriyorum 😅
Sizene milletin aşkından pipisinden kukusundan ne yaptığını ne ettiğini ağzınız bk çukurundan beter yanlış anlama gerçektede vsr böyle sorular
Ya uyuyor ya da sohbet grubu ya da tıkyok falan
Kimseyle konuşmuyorum
Eniştemle dua gönderiyoruz birbirimize
Kimseyle konuşmuyoruz 101 oynuyoruz 😂
Bi de burada takılıyorum baaazen 😁
Yatıp uyuyorum. Ne yapacaz başka
Uyuyoruz sahura kadar.
Gece yatmaz, gündüz kalkmaz tayfası.
birisiyle konuşmak şart mı uyuyorum ben
İllaki biriyle konuşmaya gerek yok ki
Hiçkimseyle konuşmuyorum
Buradan yazanlarla konuştuğum oluyor
Sahura kadar oturmuyorum🧚🏻♀️
Ben yatarken kapatiyorum yoksa yatmak bile haram
kimseyle konuşmmuyorum
Film izliyorlardır veya oyun falan oynuyorlardır
Kimseyle uyuyorum.😂
konuşmaya vakit bulamıyoruz
Üç harflim mıstoyla 🤪
Sen söyle 😎 borsalar ile
Dolanıp duruyoruz uygulamada
Arkadaşıyla ya da kimseyle 😂
Burada soru cevaplıyorum uykum gelene kadar
Burdakilerle konuşuyoruz 😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?