Yardımcı Olurmusunuz? Ben Bir Kıza Aşığım Ama Söylemeye Utanıyorum Ne Yapmalıyım?

Arkadaşlar ben bir kıza aşığım kız ile tanışmamız arasında 2 yıl geçti kızı çok seviyorum ama utancımdan konuşamıyorum kız bana baktığında bende gözlerine bakıyorum ve gözlerimi utancımdan çeviriyorum.. Kızı gördüğümde umursamazmış gibi yapıyorum 4hafta önce doğum günüydü ve ben utangaçlığımdan dolayı bir doğum günün kutlu olsun bile diyemedim her gün kızı düşünüyorum kız voleybolcu lisedeyiz çok seviyorum onu yardımcı olun lütfen :((
Yardımcı Olurmusunuz? Ben Bir Kıza Aşığım Ama Söylemeye Utanıyorum Ne Yapmalıyım?
Cevapla