İyi geceler site sakinleri 🥰

Olsana sen benim her şeyim
Bir nefesim ensendeyim
Bakma dışarı ben içerdeyim
İyi geceler site sakinleri 🥰

Evet takip listem var tabi ki de hepsi de çok sevdiğim güvendiğim değer verdiğim arkadaşlarım. tabi takip etmediğim ama yine de sevdiğim kişiler de var ama olsun önemli olan böyle iyi insanlarla tanışmış ya da karşılaşmış olmak. gerçek hayatta da iyi dostlarım olmuştu hatta kuzenlerim var tabi her ne kadar görüşemesek de aklımdalar her zaman için.
🥰😘
🥰🤲 <3
Evet, birkaç kişi bana böyle şeyler söyledi. Bunu duyduğumda gerçekten mutlu oluyorum çünkü bu tür sözler insanın değerli olduğunu hissettiriyor. Ama aynı zamanda, karşımdaki kişinin de kendini değerli hissetmesi için çaba göstermeye devam etmek gerekiyor. Bu tür yorumlar insana hem iyi hissettiriyor hem de daha dikkatli ve sorumlu olma duygusu yaratıyor. Sonuçta, insanı değerli kılan şey ne söylediği değil, ne kadar içten ve samimi olduğu.
Aslında ara bir kavga etsek de zor zamanlarımda imdadıma yetişen birisi var. İsmi lazım değil etikete izin vermedi gıcık :D
Birde @r_engarenkyollar var. Burada tanıdığım içi dışı bir tek insan. Senden iyi olmasın tabii @27esmerim sende çok iyisin ama samimiyetimiz ve iletişim açısından @r_engarenkyollar çok iyi tanıyorum 🥰🌹
Yalnız ben aşk olarak bakmadım olaya :D
Tamamen arkadaş ve dostluk.
@zorundamiyimefsane canım benim çok teşekkür ederim 🙏❤️ bir mukabele dostluğun ve samimiyetin beni gerçekten çok mutlu ediyor ve bu konuda kendimi çok şanslı hissediyorum iyi ki varsın 🙏🥰 daha nice uzun yıllar birlikte yol alabilmek dileğiyle 🙏❤️🥰
@r_engarenkyollar teşekkür ederim maviş sultan amin 🤲🌹
Elimizde kalp yoktu sana yüreğimi yolladim ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Eic için teşekkür ederim. Çok nazik ve mütevazi olduğunuzu her zaman söylerim :D 🌹
Aşk olarak burayı ilk kullanmaya başladığım zamanlarda duygusal olarak etkilendiğim birisi olur gibi oldu ama oda yalan oldu 😂 dostluk anlamında burada bir çok sevdiğim bayan ve erkek dostlarım var burdaki en büyük şansım onlar ve onlar iyi ki varlar 🙏 ❤️ 🥰
Cevap
47Cevap
Diyenler var çok şükür
Olmamı beyaaaa.
https://www.youtube.com/embed/YLfyAheeXAsAşk olarak ne olursa olsun iyi ki tanımışım dediğim biri var. Kendisi geçmişte kaldı. Ama anıları hala zihnimde ve kalbimde saklı.. Dost olarak ise, en yakın can dostum var. Her daim yanımda olan..
Is yerinde bir kız arkasim vardi bana o dönemde çok yardımcı olmuştu ona rastladığım için çok şanslıyım oda eminim ki ayni şekilde düşünüyordur çünkü birbirimize her konuda her anlamda koruyup kolluyorduk
Dediğim birisi var, ve diyen biriside vardı ama maalesef ki artık yok 🥲
Rastlantıların en güseli sen, arkadaş çetem, O
İyikimsin kii ❣️
Yok tam tersine ben ona rastladığım için çok şansım çünkü Karadenizliler kalpsiz oluyorlar bencil kalpsiz zalim unutmaya çalışıyorum sadece yani öyle şanslıyım diyeceğim biri olmadı
Diyen var ama dediğim biri henüz çıkmadı karşıma
Evet var denk geldiğimiz için kendimi şanslı hissettiren insanlar
Bu site ne kadar yalniz oldugumu hatirlatiyor bana ahshhs
Diyen biri var mı bilemiyorum ama dediğim biri olmuştu bir zamanlar
İnanması güç olabilir ama tanıştığım herkesten buna benzer cümleler duyarım.
Evet var öyle güzel insanlar eş dost arkadaş
Şanslı olduklarınız pek denk gemez de nerede bok pişirinse onlar gelir
Birkaç kişi var öyle dediğim, eminim benim hakkımda da en az 10-20 kişi böyle düşünüyordur✨️
Hayır. Bende denedim o kadar romantik değilim 😐
Evet Var 35 Senelik Bebeklik Çocukluk Aşkım Var😍😍😍😍
Teşekkür Ederim😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
Evet maalesef çok yanlış zamanda yanlış şekilde karşılaştık maalesef.
Evet, herkesin hayatına yaşamının bir evresinde mutlaka böyle biri girer ama günün birinde çıkadabilir işte o zaman yarım kalırsınız bir şeyler eksiktir o vakitten sonra hep
Bulursam derim 😄
Ben nıye romantık degılım hıc su var dıyemedım
Ailem var dostlarım var çok şükür.
Ruh ikizim deyip de ruh ineği çıkan çok oldu
Belki de yakında olacak
Sen :) nazar değmesin 🧿
Soru acaba resimdeki gibi rastlayanlar için mi
Vardır birileri efendim..
Var tabikide beybim🥰
🥰🙏💞
Var çok şükür 😌
Sen canım 🌸🌹💐
Bir umut
Sen olma ihtimalin yuksek
Sebep gizli tanıyor muyum seni sjsj
Soru ve yorumlarini goruyorum. Ilgi cekici olmanin yaninda Müspet birisin
Teşekkür ederim
Tahammülüm çok düşük. Bana rastlayan bilemedim😂😂
Zamanında vardı şimdi kimse yok
Geçmişte oldu. Şu an için yok diyebilirim.
Şanslıy... dım sanmışım
Rastladığım icin lanet okuduğum çok kişi var
Evet var...
Var burada birkaç kişi.
diyende var benimde dediklerim var
Elbette samimi dostlarım.
şu an hayatımda öyle biri yok
Bilmiyorum ki ama olmuştur belki
rast geldiğim tüm insanlar için şanslıyım😌
denmişti bir zamanlar..
Var tabiki olmalida herkesin.
10 yıl oldu hala karar veremedim
Diyen yoktur bende demedim hiç
Evet iyi ki tanıdım dediklerim oldu.
Yok.
Yoktur.
Yok hepsini sildim. O zamanlar aldanmışım
Eller kadir kıymet bilmiyor...
Var 1-2 kişi sağolsun
İyi oldugum için söylerler
Bilmiyorum..
Bitti
Sağ ol abla. 🥰
Diyen olmuştur ama dediğim olmadi.
Var var 🥰🥰
varrr
Hayır yok
Keşke olsaydi.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?