
Yanıyoruz Fuat Abi
Balkanlardan gelen soğuk hava dalgası kıvamında
O ne be yenir mi içilir mi?
Pideyi tercih ederim
Aşka inanmıyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Ya bırak ne aşkı aşkı kim kaybetmiş biz bulalım? Kolunda karısının isminin dövmesi olup aldatan adam gördüm geçen hafta aşk değil de takıntılı saplantılı ilişkilere inaniuorum
Kafayı yemiştik seviyesinde aşk arıyorsun demek rotayı doğru çiz ve aşk pusulanla ilerle
Ya boş boş hepsi hepsi yalan dolan aşk sadece beyindeki bi takıntı başka bisey değil
Evet

İglo kadar soğuk..
Kutuplardan göçmen lazım🤣
27 senedir soğuk, bir ara sıcaklaşır gibi oldu, ama karnım açıkmış meğerse
🤣🤣o da güzel
Cevap
8Cevap
aşka inanmıyorum bea
En dogrusu
Aşkla pideyi bir tutmak nasıl bir kafa ya? :D Ramazan nefsten arınmak demek sen ramazana nefs sokuyorsun inatla hghg
Yaparım ben yapılmaması gerekeni hobim bu xd
Aşk mı o nasıl bir şey ki oruçtan çıkınca yerim ben onu
Afiyet olsun xd
🤣
Isıtıcak biri yok keşke olsa aşka inanıyorum ama beni bulmadı
İnşallah doğru insanlar doğru aşkı yaşarsın genç kardeşim
Rica ederim iyi aksamlar
Ramazdan'da just pide yani, aşk hayatı mayatı yok
Sıcak ve çıtır pideyi her zaman severim.
Üzerine tereyağını da sürdüğünde, sen seyret ben yiyeyim.
Pide alıyoz her akşam, bi aşk kaç para 😂
0 lira xd
Olmayan aşk hayatı 😄
Oldur öldürme
Nefes alsın yeter gibi mi 😂🤭
O kadar da değil kriter belirle uygulamaya koy
Aşka inanmıyorum.
Akıllıca
Alev alıyor buralar 😂
Ejderha misin kızım sen xd
Belki var belki varr
Ne var para mı xd
Ateşim var :d *?₺
Kızım git doktora ates düşürücü iğne versin onuda mi ben diyim 911 i ara🤣
Her kız ister şiir olmak bir mısra veyahut cs go da tk atmak
aska inanmıyorum cevabını verenler saka mısınız nası inanmıyosunuzz
aska olan inancimi kaybettim ben :(
İnanç asla kaybolmaması gereken bir kavramdır. İnancını kaybettiğin an kendini kaybedersin yapma bunu kendine
Kendimi kaybettim bile😭 Ask diye birsey yokmus
Tekrar bulursunuz umarım
Umarim ama o adami sevdigim kadar baskasini sevemem
O da sizin kararınız
😌
Aşk hayatım yok🥲😂
Hayatım dediğin kişiyi kişi rehberine ekle aşk hayatın olur sana inanıyorum yaparsın sen xd
Kediseverler derneğine git
Baht açan dans ve müzikal kurslara git en olmadı avmye git bir yakışıklı bulursun 🤣
Erkekler normalde bulur yakında kesfederler xd
Yanıyoruz Fuat abi..
Ahah
Aşka inanmıyorum
En doğrusu
Aşk, her defasında sıcaktır ustadim.
Soğuk
buz gibi
Yok.
Elbet bir gün olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?