Bu özlem nasıl geçecek?

Çok ilişkisi olmuş birisi değilim. 4 sene önce biri karşıma çıktı ve hayatımı adayacağım kişi sandım. 3 senelik ilişkiden sonra nişan aşamasında her şey bitti. 1 sene oldu ve kendisini artık sevmiyorum ama aklıma sevgililik zamanlarımızdaki güzel günler gelip duruyor. Sormak istediğim o günlere olan özlemim ne zaman bitecek. Ne zaman bana onu hatırlatan şeyler içimi sızlatmaz olacak?
Bu özlem nasıl geçecek?
Cevapla