Bir erkeğin Tanımadığı ya da gereksiz kızları silmek yerine hesabı kapatayım demesi?

Sevgilim liseden beri kullandığı hesap olduğu için çok fazla kişi ekli çok gereksiz ve garip hesaplar ekli. Ben de rahatsızım doğal olarak çünkü beğeniyor ya da açık şeyler paylaşan kızları takip ediyor. Söylediğimde arkadaşlarım dedi. Yahu ülkenin her yerinde mi arkadaşın var? Gözüme bir iki tanesi çarptı sordum arkadaşımın arkadaşı dedi. Sonra gereksiz kişiler olduğuna karar verdik. Hesabı dondurayım dedi tek tek uğraşmayım vs. Ama tabi insanın aklına neler geliyor ilerde açmak için ve sandığımdan daha fazlası var belki iletişimi koparmak istemiyor böyle olunca içime sinmedi. Ama onun rahatsız olduğu her şeyi ben ikiletmeden çözdüm. Yeni hesap açmış çocuk avutur gibi 5 takipcili hesapta devam edecekmişiz. Kızları sil de demedim gereksizleri gözden geçir dedim ama ısrarla hesabını kapatma derdinde. Doğru mu düşünüyorum neden böyle yapıyor ne yapmalıyım?

Bir erkeğin Tanımadığı ya da gereksiz kızları silmek yerine hesabı kapatayım demesi?
Cevapla