Nişanlımla aramda 8 yaş var. Yaşı kafama takmaya başladım, sorun olur mu?

Nişanlımla aramda 8 yaş var büyük olan benim şimdilik yaşımı gösteriyorum aynı gibi duruyoruz ama sonradan sorun olur mu bu ara çok takmaya başladım yaza düğünümüz var asla sorun etmiyoruz yaşı ama bir aydır falan ben düşünmeye başladım. Etrafinizda kadinin büyük olduğu ilişkiler var mı mutlular mi merak ediyorum

Güncellemeler
1 yıl
Yaşımı göstermiyorum yazmıştım ama telefon düzeltmiş yaşımı göstermiyorum
Güncellemeler
1 yıl
Ayrildik.
Nişanlımla aramda 8 yaş var. Yaşı kafama takmaya başladım, sorun olur mu?
Cevapla