Ben aldatıldım 2 3 kez yani tercih edildim diyelim ve yediremiyorum?

Çünkü benimle ilişki talebinde bulunurken başka kızla tanıştı çok tartıştık ama hep itiraz etti yani beni sevdiğine inandım tabi kız peşini bırakmadı twitler attılar böyle ilişkideyken benden şefkat sevfi bekledi vermedim tabiki de sonra kızla sevfili olup kapak fotosu yaptılar neyse vazgeötim anında üzüldüm felan ama hayatıma devam ettim 1 yıl sonra kızdan ayrılıp bana yazdı affetmedim sonra arkadaşının ısrarı üzerine barıştım o da kızla barıştı yani aynanda görüştü yine ve biz bukuştuk sonra konuşmayı eksip kızla devam etti aradan 1 yıl daha geçti bu seffer de özledim diye mesaj attı kız arkadaşıyka araları bozuktu kız peşinden koşuyordu barışmak için bi baktım bana yazdı derken biraz görüştükten sonra beni son kez görmek istediğini söylerken beni çok özlediğini söylerken kızla barışmaya gitti ailelerini tanıştırdı 7 ay sonra da kızı şehrimde hördüm dükkanından çıkıyordu yani bunları yaşarken annemin sürekli ben üzülürken bile sevgi göstermesi gerekirken bana bağırıyor benim sevilmeye layık olmadığımı söylüyor çok zorlanıyorum bir daha asla bir erkek bulamayacağımı düşünüyorum kriterlerimde

Ben aldatıldım 2 3 kez yani tercih edildim diyelim ve yediremiyorum?
Cevapla