AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
220Cevap
...
Ben ona yumoşumm diyordum oda bana yakışıklım diyordu ama sevişelim dese gayet iyi olurdu çunku 1 sene oldu ve hala opusuyoruz
Yumoşum mu :D o da değişik :D
Senin adında değişik :D evin şebeği
doğru :D
Evin şebeğimisin gerçekten :D
öyle olmasam isim aklıma nasıl gelsin :D
Haklısın :D
güldürdün gece gece :D
Hayır :D haklı olabilirsin belki ama olamaması şansıda var
tamam batırdın nasıll cümle o öyle :D
Ya belki tamamen hayal gücünden çıktı :D
Çıkmadı :D şebeğiyim evin :D
Belki :D bir yerde şebek kelimesi geçti sende böyle birşey duşundun
Olmadı oyle bısey :D uyuzmusun :D
Uyuz felan deyilim :D yalnız sen kafa dengi çıktın
Ben niye bu yazdığına bu kadar güldüm aceba :D
Niden aceba :D sanırım güler yuzluyuz
Sevgilin var adam gibi dur sanane -.-
Ne olduki anlamadım :(
nerdesin sen kayboldun :D
Burdayım biryere gittiğim yok :D
bana bunu söylemesini çok isterdim ya da kendim söylemeyi=
ben yagmuru kıskandım sana dokundu diye rüzgara kızdım kokunu çaldı diye kaderime küstüm bana imkansızsın diye bir tek geceleri sevdim seni rüyalarıma yolladı diye...
güzelmiş alıntı yaptım helal et :D
helal olsun kardeşim:)
@oguzzaslan onunkide zaten alinti :)
ben sana alıntı degil diye inkar etmedimki aldıgım kişi bana helal etti bende ona
Sevgilim yok sevdigim var. Seni seviyorum dediğini duymak isterdim herhalde
Dediğinde içinden dememiş tir tekrar demesini iste ondan😊
Hiçbir zaman söylemedi soylemeyecek. Ben onu severim o bir baskasini. şu an mesajlasiyoruz ama ben gece yatmadan onu düşünüyorum o bir başkasını. Hani bana uzak tamam ama başkalarıyla yakın olmasın. @mehmetççç
Seni kıskandırıyor dur buyuk ıhtımal ama seven katlanır ondan uzak dur sevdigini beli etirme ok zaman bırak herşeyi...
Sevgilimin bana aşkı ilk sende tatdım demesini isterdim
Sevgilimin bana ''aşkım'',''sana değer'',''sen en iyilerine layıksın'',''senin elinden zehir olsa yeriM''demesini seviyorum
Zaten duymak istediğim herşeyi söylüyor benim bitanem
'' Pamukşekerim'' demesini seviyorum çünkü ilk tanıştığımız gün pamuk şekerden bıyık yapmıştım kendime ve o da hiç tanımadığım halde gelip çenemin kenarındaki pamuk şekerleri yemişti :)))
Ohaaa?
Yuhunuz :D
aşk demiii yani biz aşk decez demiii buna ^^
arkadas kalalim demesin yeter
hatunum kelimedini ben hic şık bulmam meger kizlar bayiliyormus :))))
Bende bulmam :D
baksana kizlarin cogu hatunum desin kadinim desin demis sorsan maco erkek istemezlaer ben bir kizada kadinim demem yani
Türkçe konuşmasın da küfür etsin gerekirse :P
Can halata minua ikuisesti
Desin bana sarılalım sonsuza kadar
Ah saara ah :P
Erkeğim demesi :))
Hem Kudurtur hem gururlandırır :))
hatun desin. aile içinde dayım kullanırken hep özenirdim :)
Bir sey demesine gerek yok o kadar baksin yeter ama illaki bir sey istiyorsaniz söyliyim sol yanım diyince bir hos oluyor insan
Sağ 👉 yanım derse?😊
hatunum kelimesi çok seviyorum sevgilim olduğu zaman hatunum demesi yeterli :D
l*n it nerdesin özledim olm l*n
bir sevgilim olursa böyle desin hatta seni seviyorum l*n it nettttt ! desin :D
sevgilim bana 'bugün boşum istersen sizde buluşabiliriz'
ya da
sevgilim bana ' bugün boşum vaktin varsa beni arabayla şurdan alabilirsin''
demesine bayılıyorum :D
canım , güzelim , hayatım olabilir çok nazik kibar bir şekilde iltifat
Sevgilim yok ama olduğu zaman "benimsin" demesini isterdim bu kelimeye bayiliyorum
Seni gerçekten çok seviyorum. Bütün kalbimle söylüyorum :) demesi yeter
Diz çöksün gözlerimin içine baksın desinki
-Mağazada % 50 indirim ve kredi kartım Artık senin ^_^
Eğer benden ayrılırsan kızlara giderim demesine sinir oluyorum :D
Bir bayanin tum dunyalari icinw alan cumlesi "PEKİ" . Direk ölü takliti yap... ;)
bisey demesin ama her göz göze geldiğimizde gülümsesin yeter..
"İyiki başıma gelen en güzel seysin" en çok hoşuma giden bu olmuştu. İnsanın tam kalbine oturuyor duyunca :)
#Elifim
#Meleğim
#Eşim demesi beni çok mutlu ediyor :)
benim manitam yok ama olursa sadece şunu desin ''seninle bir ömür!! ''
1-Yoldayım Geliyorum.
2-hazırım gidebiliriz.
3-Biraz Daha Konuşalım.
4-Annemler Evde Değil :)
Şartlardan dolayı genelde aramızda mesafe oluyordu ve "göğsüne yattım şu an :P" derdi. Bu cümlesi çok hoşuma giderdi :)
:P tatlıymış :D
erkeğim demesi boyundan öpmek kadar etkileyici :D bıldırcınım demeyi seviyorum bende :D o da seviyomu bilemiyorum :D
Bana duyduğuma sevineceğimi düşünmediğim, ama duyunca deli gibi sevineceğim şeyler söylemeli... (ki yapıyor)
salak demesini seviyorum
öküz demesini sevmiyorum
Sevişelim mi deseydi hiçte fena olmazdı:F
Hahah :D
düğünü şurda yapalım 10 bine gelinlik alalim. sanki holdingim var
demesini istemedimde asla küfür ve seni sevmiyorum veya aşık değilim gibi saçmalıklar
Ben bugğn arkadaşıma gelen bir mesabı yanlışlıkla gördüm.. askım :) yazmıştı bir kıskandım bir kıskandım 😒
Kiskanilmazmii 🙈
Ama onlar yakışıyo be bende rahata alıştım şimdi 😂geri çeviriyorum gelen teklifleri zjcölv
keşke şimdi gene telefon çalsa da 'can parçasısın 'dese. ne kadar isterdim
Senin kalbin banada hayat veriyor eger sen olmassan bende olamam sensiz yasayamam yapamam
Abartmaa yaa
Ask diye olceksiniz ne ayip daha onemlisi var hayatta
Ne abartmamasi gercek aski buldugunda anlarsin
Elbette var ben ask islerine falan bakmiyorum zaten benim icin kariyer onemli
Diger kızlardan farklı oldugunu hissettircek sozler. Mesela diger kızlarla kıskandırmasını sevmiyorum bunun yerine diger kızların beni kıskandırmasını saglamasını isterdim:)
Enteresan :D
sevgiliye göre değişiyor ama su askım dese varyaaa ooo dünyalar benm olur :P
gecemdeki aydınlığım demesini seviyorumm cünkü cok tatlı ooluyoo
Güzelim bide lilloş demesi hoşuma gidiyor , onun her lafı güzel :))
Meleğim ela gözlüm ^_^ ama sevgilim olmadı için diyen yok :(
Melegim ela gözüm :))
Sadece mutlu ol diye söyledim :)
Hahah ay yy yinede tskler ^_^
Gercekten mutlu oldum
Canim demesinden nefret ediyorum
Hayatim favorim.
bende bana canım denmesinden hiç hoşlanmıyorum çok itici bir kelime...
sol yanım, ahu gözlüm, prensesim gibi şeyler söylüyor hoşuma gidiyor
dogal olmasi daha iyi benim bile keşfetmek cümlelerle gelsin.
Inatci lekelerle savasalim mi yarim :D çok sık kullanir bu cümleyi
savaşmayın...
Beyaz kelebeğim çok tatlı bence sevgilimi olunca böyle dedirtcem
"Kadinim" çünkü bir sahiplenmislik duygusu var hitapta.
hatunum?
Ciks. Ergenlerin agzinda sakiz oldu
Sevgilimin bana yavrum demesi çok hoşuma gidiyor :) Nuri Alço tarzı değil tabi Kadir İnanır tarzı :)
Eski sevgilime diyodum ve kızıyodu genede diyodum ama nihahah
Benı terk edıp gıtmesın yeter. bı dk gıttı zaten.. gıdınce tek mı kaldım? yo tekte kalamıyorum yarım kalıyorum ben yapamıyorum ya ıyı geceler..
erkeğim, hayatımın anlamı gibi haşin kelimeler olabilir :)
benim için degerlisin kıyamam sana demesını ısterm sevglm olduqunda tabı #D
bana hatunum desin hatun diye seslensin onun için yapamayacağım şey kalmaz sanırım :D
şu an burada demiycem bu sorunun cevabını :) azdaha yazacaktım ya la :)
Kredi kartı Cebimde hayatım 😄
o değil de "senden benli kızanlarım olsun" demesi tek fantazim :D:D
sevdiğim adamın bana ruhum, anlamım demesini isterdim, hayatım hatunum kadınım balım demesini seviyorum
Ben ona bal böceğim derdim.. onun da bana erkeğim demesini severdim..
"Aşkitom, bebitom, canişkom." Bunlara tahammülüm yoktur!
onuda ben düşünecek değılım bıraz kafasını yorsun benı mutlu etmek için
sen gerçekten iyi biriymişsin diğerleri gibi değilsin
Tecrube var heralde?
iyilik ve vicdan konusunda evet tecrübeliyim ama kızlar beni kötü olmaya zorluyor. orada diğerleri gibi derken serseri piçleri kastettim
ben :balım çileğim kelebeğim aşk pastam karıcık dişi aslanım nutellam hayatımın başrolü vs vs vs
sevgilim : kocişko aslanım herşeyim vs vs vs
karıcıgm. arada dıyo tabı ama resmı olarak demesı daha yerınde olur :) 2 ay daha sabır
2 ay sonra bosayacan mı :)
2ay snra evlencm. d. d
melegim :D biricigim :D tabi bunlar istediklerim diyen yok :D