Öfke , hayal kırıklığı , intikam vb
Sebep olamaz karakter meselesi.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Dur tahmin edeyim koçanı aldattın eee
İntikam
Madde vb adı altında aldattın
Sebebi var çünkü
Peki ondan ne farkın kaldı hiç bir fark kalmadı
Yorumlarını okudum
(( Ben aldattım ama haklıyım intikam madde alıyor diyorsun
Vee işin komik tarafı kendini haklı görüp seni savunanlara alkış tutuyorsun
Seni karaktersiz görenleri ise doğru söyledikleri için yanlış buluyorsun
illa fark yaratma mi ne basitmiş düşüncen halbuki aldatilmak bundan daha derin duygularla boğuşmaya sebep veriyor. Misal. kurtulmak istemek. Ve bazı şeyleri tecrübe etmemiş insanlar özellikle aynı kalıplaşmış sözleri yaşamadan atıyor. ? Cunki basit hiçbir kimse bir kişinin ilişkisinin dinemigini tam anlamı ile bilemez söylüyor bir unsan başka psikolojide olmazmi belkide ondan kurtulmak istiyor ben buyuzden yaptım ve bunuda başardım gervekten onu silen bir ilişki yaşadım. Şu an bunu burada anketlememin sebebi ise kendime inanamam bu kadar basit birsekilde ondan kurtuluşum. için benim gibi yasayanlarda Var illa sizin yazdığınız şeyleri yaşayan düz kalıp insanlar değiliz biz
Her olayın bir sebebi vardır. Sebepsiz, hiç bir şey olmaz. Aldatmanın da sebebi vardır. Bu karşı taraftan da kaynaklanıyor olabilir. Kişinin tercihi de olabilir. Sebeplerin doğru veya yanlış oluşu tartışılabilir. Bu ayrı bir mesele.
Aldatmanın sebebi olamaz karakter meselesi diye hep söylenirdi, ama sebepsiz hiçbir şey olmaz konusu gerekçe olarak gösterilmeli, yoksa insan karaktersizliğinden aldatmıyor, aldatmaya meyilli insan ergenliğin den beri yapar ki
Hmm, çok hassas bir konu, duyguların tam anlamıyla karışabileceği bir durum... Aldatmanın sebebi ne olursa olsun aslında karakter meselesi, bence net! Ama insanların hissettikleri öfke, hayal kırıklığı ya da intikam duyguları bazen yanlış kararlar aldırabiliyor. Harcadığın emek, güven ve sevgi varken o ihaneti yaşamak gerçekten incitici. Sonuçta bu bir tercih, "seçmemek" de bir tercih. Sana göre aldatma sadece bir anlık bir şey mi yoksa daha derin mi? Düşüncelerini merak ediyorum! 💔✨
Cevap
12Cevap
Var tabiki mesela annem ilgisizlikten aldatmıştı @Yıldıznurse
Haklı sebep bende buyuzden aldattım. ama tek bundan dolayı değil her pislik çıktı aldatılma madde her şey varmış
Demek dedikodum dönüyor ha 😇
@Yıldıznurse34 olabiliyor öyle bazen dedikodu değil ama durum baska
Anladım canım zaten okudukça 😇 korkma yalnız değilsin 😉
@Yıldıznurse34 teşekkürler ;)
Neyse ben çekileyim hanımlar siz dertleşin 😇
Rica ederim 😇 evet @picassonunhardcoreu sen çekil bakayım aradan evlat 😆
Ya beraber olduğu insanda “kadın” olduğunu hissetmiyor,
Ya sevgisiz yaşıyor
Ya frekansları uyuşmuyor vesaire. Ama muhakkak nedeni var. Emeksiz ilişkiler de tabi cabası
Sebebi vardır
Bencede
Sebepsiz bir şey olamaz
Aynen
Beklenti
Tabiki sebepleri var
gerekeç olarka sığ düşünce ama yeteemme ilgisizlik ten yapılır bence
Herkesin kendince haklı sebepleri vardır
Sen hangi taraftasın?
Elbette sebebi vardır
Bence karakter meselesi aldatmanın sebebi olmaz
Karakteri bozuksa hersey yapar sebepsiz olamaz
Öfke intikam
Vardır bir sebebi
Zevk için
Doyumsuzluk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?