Sevdiğin biri için tamamen değişmek doğru mu, yoksa kendi olduğun gibi mi sevilmelisin?

Sevdiğin biri için tamamen değişmek, bazen aşkın bir gereği gibi görünse de aslında insanın kendine yabancılaşmasına neden olabilir. Bir ilişki içinde uyum sağlamak, bazı şeyleri birlikte şekillendirmek elbette önemlidir, ama eğer bu değişim seni sen olmaktan çıkarıyorsa, o zaman sağlıklı bir durum değildir. Gerçek sevgi, karşındaki insanı olduğu gibi kabul edebilmek ve onun da seni sen olduğun için sevmesidir. Kendi benliğinden ödün vermeden, karşılıklı gelişim ve uyum içinde bir ilişki yaşamak en güzeli.

Peki, sence aşk için ne kadar değişmek gerekir, yoksa gerçek aşk zaten olduğu haliyle mi kabul eder?
Sevdiğin biri için tamamen değişmek doğru mu, yoksa kendi olduğun gibi mi sevilmelisin?
Sevdiğin biri için tamamen değişmek doğru mu, yoksa kendi olduğun gibi mi sevilmelisin?
Cevapla