Tipi kötü kızlar veya cirkin kızlar mı sadece erkeklere böyle sert yaklaşıyor yüz vermiyor?

Arkadaşlar yakışıklı biriyim kendimi övmek istemiyorum sadece söyleyeceğim boyum 188 kumralım beyaz tenliyim mavi gözlüyüm hiç egolu biriside değilim kibar konuşurum hep ve konuştuğum çoğu güzel kız bana karşı hep kibar konuşuyor ama tipi ortalama altı olan ya da kötü diyebileceğimiz kızlarla konuşurken kibar konuşmama rağmen kaba kaba konuşuyorlar

Tipi kötü kızlar veya cirkin kızlar mı sadece erkeklere böyle sert yaklaşıyor yüz vermiyor?
Cevapla