Aşık olduğunda daha çok bağlanan taraf mı oluyorsun yoksa bağlayan taraf mı?

Aşık olduğunda daha çok bağlanan taraf mı oluyorsun yoksa bağlayan taraf mı?
Aşık olduğunda daha çok bağlanan taraf mı oluyorsun yoksa bağlayan taraf mı?
Cevapla