
Konu benden bağımsız 😂 Hani evli sevgili furyası başlamış sanırım, çoğunlukla sorular bu yönde: Bekarlar mı beceriksiz, evliler mi yetenekli? 😂

Konu benden bağımsız 😂 Hani evli sevgili furyası başlamış sanırım, çoğunlukla sorular bu yönde: Bekarlar mı beceriksiz, evliler mi yetenekli? 😂
Bu durumun suçu kimsede değil ama işin içinde biraz kader, biraz da tercihler var. Evliler ikinci aşkı yaşarken, bekarların sevgilisiz kalması aslında herkesin hayata bakış açısıyla ilgili. Kimi insanlar ilişkileri daha kolay başlatıp sürdürebiliyor, kimileri ise daha seçici olup doğru kişiyi bekliyor. Bazılarıysa yanlış yerlerde doğru insanı arıyor ve bu yüzden uzun süre yalnız kalabiliyor. Ama en önemlisi, aşkın zamanı ve yeri belli olmaz. Kimileri hemen bulur, kimileri geç ama sağlam bir sevgiye ulaşır. Önemli olan, başkalarının hızına ya da durumuna takılmadan, gerçekten hak eden biriyle yolu kesiştirebilmek.
Şayet ben bekar biri olsaydım yaşım da genelin ortalamasında olsaydı ve kendime bir eş arıyor olsaydım. KızlarSoruyor da kendi genel bilgilerimi, halim, tahsil, meslek, imkan, işim, gücüm... içeren bilgi yayınlar Evelenmek için kendime şu konulara uygun şu kriterleri karşılayan eş adayı arıyorum diye Benim ile evlenmeyi düşünür müydünüz? diye soru açardım.
Kendilerinin suçu..
😂😂
Vallahi benim suçum değil
Değil 😂
😆
Teşekkür ederim ☺️
Rica ederim 😊
Cevap
6Cevap
Onların yaşadığına Aşk deme, çarpılırsın. Aç kalan duygularını ve cinselliklerini doyurma telaşı onlardaki. Doyunca sofradan kovulurlar, herkes eşinin dizinin dibine döner 🙄
Yinede kendilerinin suçu armudun sapı üzümün çöpü derken kalıyorlar işte
bekarların bekar kalması bence hayatın suçudur kısaca ekonomi de olabilir ya da dış görünüş yetersizliği maalesef
Evliye farklı mı ekonomi 😂
şimdi karıştırma oraları 😂
😂😂😂
😂😂😂
Evliler birinciyi yaşadığı için tecrübe kazanmış, 2. ye vur patlasın çal oynasın koşuyor. Bekârlar da onu bunu beğenmiyor oturuyor öyle😅
Günümüzde güçlü olmak çok önemli erkekler için
her anlamda
Günümüzde sevgi kavramının bozulması sebebiyle güçlü olan erkekler bunu yanlış kullanıp sevgi bir kişi de odaklanmak yerine saçma sapan bir bakış açısıyla toksik ilişkiler kuruyor
Güçsüz olan erkeklerde İstese de olmuyor
Bu kızların seçimleriyle alakalıdır. Eskiden erkekler seçerdi kızlar karşılık verirdi. Şimdi işler tam tersine döndü. Bu yüzden buldukları kişilerle mutlu olmalarını beklerim.
Benim suçum değil😅
Kız haklı beyler dağılın 😂😂
😅😅
Kimin suçu bilmiyorum. Ama evli sevgili furyası, tam bir karaktersizlik diyorum..
Evliler karizmatik veya paralı olmasa ikinci aşkı biraz nah yaşar da metres hayatına aşk denmez ya, aşk iyice sakız oldu herkes çiğneyip çiğneyip üfleyip patlatıyor
Öyle karaktersizlere denk gelmektense yalnız kalın daha iyi
Evli erkek sevdası nerden başladı hiç hoş değil yaa bildiğin hoşuna giden kadınlar var
Evliler pislikkk çünkü hahahü
Kötü bir şey disem silinir mi ki çok masum dünyam vardı 2 aydır burada çok şey öğreniyorum millet sapıklık için vallahi bilgi için burdayım bana melek diyorlardı da inanmıyordum😅😅😅
Tamam browni
Kısmetimi kapatan bronun suçu 🤣🤣🤣
Gıcıklarda bütün suç 🤭🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Bu nasıl sevmek insan değil buu sanki bir gıcıkkkkk🤣🤭
Rica ederim iyi ki varsın gıcıkk😂😂😂😂
Bekarların hakkını yiyor evliler 😀
Evliler yetenekli bea 😂
Hakkımı yiyene haram zıkkım zehir olsun
Doymayan insanlar yüzünden knk
Evliler tecrübeli 😂
Onların suçu
Ekonomi
Nasipsizlik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?