Dünyanın en itici erkeğinden ayrıldım. Beddua etsem bana döner mi?

Dünyanın en itici erkeği ile 2 ay sevgili oldum. Ayrıldım bitti şükür. Ama sinirim geçmiyor. Beddua etsem bana mı döner? Ne yapıyordu diyenler için;

  • Bir gün tamam diye anlaştığımız şeye ertesi gün aksi yönde konuşuyor asla sözünde durmuyordu.
  • Babasının ve akrabalarının sözünden asla çıkmıyor, kendi fikir üretemiyordu.
  • Çok yakın bir kız kankası vardı. Ve aramızda en ufak sorun olduğunda her detayına kadar ona anlatıyordu.
  • O kız kankası ile aşırı samimiydi.
  • Evlenmek için acele ediyor, sürekli söz keselim baskısı uyguluyordu.
  • Sadece o değil, bu baskıyı ailesi de uyguluyordu.
  • Aşırı derecede cimriydi. Herkes kendi yediğini öderdi yani ona ödetmezdim içeceğimi falan ama yine de asla yemek yemezdi. Hatta birçok şeyin parasını ben ödedim. Minibüs parasına kadar. Çok pahalı bowling oyununa kadar.
  • Çok bağnazdı ve tırnaklarıma kadar fikri vardı.
  • En ufak sorunda, ağlar, sızlardı.
  • En ufak grip olunca 3 yaşında çocuk gibi davranırdı.
  • Dini konuda vaaz verir, yargı dagıtır, namaz kılmamama kadar karışır, bana kendimi yetersiz hissettirirdi.
  • Ayrılmak istediğimi her belirttiğimde dünyayı başıma yıkardı.
  • Atatürk düşmanıydı.
  • Bir siyasi partiye hastalık seviyesinde bağlıydı.
  • Dolayı yoldan suçluluk hissettirecek şeyler söylerdi.
Dünyanın en itici erkeğinden ayrıldım. Beddua etsem bana döner mi?
Cevapla