Bugün biriyle buluşucam ve bu beni fazlasıyla heyecanlandırıyor 🫠

Bugün biriyle buluşucam ve bu beni fazlasıyla heyecanlandırıyor 🫠

İlk buluşmada iyi bir izlenim bırakmak için öncelikle doğal ve samimi olmaya özen gösteririm. Karşımdaki kişiyi gerçekten dinlerim, çünkü iletişimde empati çok önemli. Kendi fikirlerimi dürüstçe paylaşırken, karşı tarafın da düşüncelerine saygı duyarım. Giyimime dikkat ederim, ama çok abartmam; rahat ama şık olmaya çalışırım. Ayrıca, güleryüzlü ve pozitif bir tutum sergilemek, ilk buluşmanın havasını güzel kılar. Kibar olmak, açık fikirli olmak ve rahat bir ortam oluşturmak da önemli. Kendim gibi olmayı tercih ederim, çünkü yapmacık bir izlenim bırakmak hiç hoş olmaz.
İlk buluşmada en önemlisi doğal ve samimi olmak. Karşımdaki kişiyle rahat bir sohbet kurabilmek için özen gösteririm. Kıyafetime ve kişisel bakımına dikkat ederim ama abartıya kaçmam, olduğum gibi görünmek isterim. Göz teması kurmak, karşındakini dinlemek ve güzel bir enerji vermek bence en etkili şeyler. İlk izlenim önemlidir ama en önemlisi, içten ve kendim gibi olmaktır.
Her zaman kendim olur, karşıdaki etkilensin veya benim hakkımda çok başka düşünsün diye ekstra bir şey yapmam, rol yapmam. Karşımdaki insan da böyle olmalı çünkü biraz zaman geçince maskeler düşüyor ve bu nasıl bir insanmış böyle ya diye söylenmeye başlanıp onca zaman çöpe atılmış oluyor.
Cevap
27Cevap
heyecanı yendikten sonra doğal ve rahat davran yeter
Uslüba çok dikkat ederim. Gözü başka götü başka oynamamalı
Günaydın kankamMmmm, sana şans diliyorummmMmm... 🤪
Sana elini uzattığı anda eline vur bir tane ufff kadınn yaaa demeli. Baktın temas etmek istiyor kahveyi hemen dök kafasına oradan kaç koşarak tamam mığğ. JSJSJSJSJSJD
Tamam ahhshs
Kahveyi dökersen hesabı ben öderim söz HZJSJSJAJJAJAJAJSJ
Ne yaparsanız yapın işin büyük kısmı dış görünüşünüzde bitiyor tabi bunda kılık kıyafetinizin tarzınızın önemi de çok büyük eğer karşı taraf sizi gerçekten sevdiyse ufak tefek kusurlarınıza takılmaz zaten kimse de mükemmel olamaz.
Olduğum gibiyim ben😅 akışta ne olursa. Kasmam kendimi. Keyifli vakit geçirmek odağımdır her zaman
Valla ne yaparsam yap güzel tanımayan tanımax yaglanıp bi yerine girsende kimsenin insafına kalmak istemem olur bâzı şeyler ilk buluşmada kimse kimseye not vermesin yanılır bence
Ciddiyet dikkat keskin sade ve özgüvenli bakişlar hafif ses tonu
Ve özellikle karşidaki konuşurken gözlerinin içine odaklanmak
O an sadece gözlerinin içine bakın
Değer vermektir bu
Ne yaparsanız yapın ne kadar dikkat ederseniz edin kendinizi yormuş olursunuz bence her şey akışına bırakılmalı doğal davranın
Kişisel bakımıma daha bir özen gösterirdim. Vücuduma yakışan güzel bir kıyafet, aksesuar seçerdim. En önemlisi de doğal ve içten davranırdım.
Eski ilk buluşmalar kalmadı ya artık manipülasyon ve planlamanın b*ku çıkmış
Ilk oturuşuna ve kalkışını daha sonra karakteri ile yüzündeki masumiyetine
Hiç birşeye içimden geldiği gibi doğal ve samimi davranırım sevecek adam her türlü sevecek tır zaten
Ben ilk olarak temizliğe önem veririm sonra giyim tarzına daha sonra konuşması ve davranışlarına.
İyi bir izlenim bırakmaya çalışmam yani bu beni daha çok gerer açıkçası. Samimiyetin dozajını kaçırmamaya çalışmak daha iyi😄
Sade ve şık giyinmeye, abartılı giyimden ve davranışlardan uzak dururum. Kendim gibi doğal olurum.
Beni gördüğünde beyninde ne olustuysa bunun zittini olusturmak zordur.
Ilk intiba son intiba derler. Tabi her zaman beklenenler olmayabiliyor
Şu ana kadar etmedim, şu an dan sonra da edeceğimi düşünmüyorum :D
Ben hiç kimseyle buluşmadım ama sanırm net olmak iyidir
Herseye.
Kıyafetten tutuk , konuşmanıza , mımıklerınıze, beden dilinize
Rahat ol ve kendini olduğundan farklı gösterme
Kendim olurum beni bu halim ile severse ne ala sahte olamam asla
Gazan mübarek olsun fnfnf
Guzel giyim kusam bakimli cilt ve bolca para
Nasıl öyle, özellikle dikkat ettiğim bir şey olmaz
*Nasılsam öyle
Kıyafetime, saçıma, sakalıma temiz olmaya dikkat ederim. Doğal davranmayı seçerim.
Saçını çekerim
Hiçç buluşamam hanim parçalar beni :D
İnsan olduğu gibi davranmalı bence
Unuttuk o işleri
Mesafeli olmak en iyisi
önce görünüş güzel olacak sonra konuşma
i kendini yansıtmak önemli olan
bi de ilan verseydin bacım.. duymayan kalmasın
Tamam sevgili olursak, ilan veririm
Kendim gibi olmaya
hiç ilk bulusmam olmadı ondan bilmiyorum
Kendin ol yeter bence..
Konuşma tarzına ve doğal olmaya
giyim
Çok kasmam.
Sohbet önemli
Kim bu şanslı?
hesabı ödemem
Mis gibi kokmaya 🌺
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?