Başta çok ilgili davranıyordu ama sonra artık görüldü atmalara başladı?

ben 22 o 24 yaşında başta iyi tanışmıştık daha sonra mesajlaşmalarda dün ve bugün ilgisiz davranmaya başladı. çok darlamıyorum hani aralıksız yazan biri de değilim sıkılır diye. böyle de pek farkı olmadı gibi. kendimi geri mi çekeyim sizce? hep ilk mesajları ben atmaya başladığım için kıymetim kalmıyor mu?

Başta çok ilgili davranıyordu ama sonra artık görüldü atmalara başladı?
Cevapla