Ben öyle biri değilim ya. Ama üniversite de böyle olan kızlar var maalesef. Niye böyle yapıyorlar. Sonrada ağlıyorlar. O an ne düşünüyorlardı da yapıyorlar bilmiyorum
Üniversitede ortam kızı olmuş milletin diline düşmüş bir kıza ne önerirsiniz? Kızlar neden böyle bir şeyi tercih ediyorlar?
Soruda anlam veremedim şimdi ortam kizi diyince benim aklıma o.. pluk yapan kız gelir öyle ise bişey önermem o bku yemeye devam etsin benden uzak olsun derim ama çok sosyal biri ise cinsellikle ilgili bir durum yoksa o zaman da hedef koymalı onun üzerine yogunlasmali derdim
Parayla parasız aynı şey bacım ne alaka şimdi bu neyin savunması böyle bir iğrenç olayın savunması mi olur utan biraz ailen boylemi yetiştirdi. İnsan edep ahlak namus bunlar önemli değilmi o zaman herkes hayvan gibi cifleşsin ohh sonra da Belli bir yaştan sonra beni kimse sevmiyor geçmisimde çok hata yaptım felan filan yalmasaydin seni o bataklığa kimse itmesi sen kendini ittim aklı basonda biri bununyapacak kadar zavalli olmaz böyle kızdan da hayır gelmez zarar gelir o yüzden o.. pluk yapan kızın hayatin o... pluk yapanlarla birlikte olan erkeklerle geçer ve böyle insanlar ne evlilikte ne de kariyerinde mutlu olurlar çocuklari bile etkilenir bunlarda. Bozuk olur soyu solu yani uzak durmak en iyisidir
Sana çatmadim savu duğun kişiye bak ona kızdım sen böyle insanla gorusmen bile doğru değil saçma sapan insanları anlatıyorsun ahlaksız nefsine hakim olmayan insanlardan nefret ederim zaten
Sürebilir ama kendi gibi biriyle ancak onunda sonu hep hüsran kendini kandırır ancak ben mutluyum diye ilerde geçmişte yaptıklarından dolayı hayatini bitirir uzun süreli ilski yürüyemez yurutsede sağlıklı olmaz bu varsayım değil gerçek kanıtlanmış bir şey yani boşuna kürek çekmesin simdi o havalarda elimi sallasam ellisi beni herkes beğenir istediğim herkesle olurum kafasindadir ama onun olacağı kişi de kendi gibi olucak haberi yok 😂
Ana Sayfa > YKS2026 > Sorular > Üniversitede ortam kızı olmuş milletin diline düşmüş bir kıza ne önerirsiniz? Kızlar neden böyle bir şeyi tercih ediyorlar?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Baskıcı bir toplum sonucu bir anda patlama yaşamış işte zavallı
Yollu olmayimi?
Soruda anlam veremedim şimdi ortam kizi diyince benim aklıma o.. pluk yapan kız gelir öyle ise bişey önermem o bku yemeye devam etsin benden uzak olsun derim ama çok sosyal biri ise cinsellikle ilgili bir durum yoksa o zaman da hedef koymalı onun üzerine yogunlasmali derdim
Parayla yapmadı ama erkekler yedirdi içirdi gezdirdi sonra bir şeyler yaşadılar. Bu bir çok kişiyle oldu.
Parayla parasız aynı şey bacım ne alaka şimdi bu neyin savunması böyle bir iğrenç olayın savunması mi olur utan biraz ailen boylemi yetiştirdi. İnsan edep ahlak namus bunlar önemli değilmi o zaman herkes hayvan gibi cifleşsin ohh sonra da Belli bir yaştan sonra beni kimse sevmiyor geçmisimde çok hata yaptım felan filan yalmasaydin seni o bataklığa kimse itmesi sen kendini ittim aklı basonda biri bununyapacak kadar zavalli olmaz böyle kızdan da hayır gelmez zarar gelir o yüzden o.. pluk yapan kızın hayatin o... pluk yapanlarla birlikte olan erkeklerle geçer ve böyle insanlar ne evlilikte ne de kariyerinde mutlu olurlar çocuklari bile etkilenir bunlarda. Bozuk olur soyu solu yani uzak durmak en iyisidir
Ben neyi savundum yapan ben değilim ki. Kızın yaptığı yanlış. Para almıyor ama erkekler hesaplarını ödüyor. Bana niye çattın anlamadim
Bu durumu da savunmuyorum. Yani bence kızın yaptığı şey son derece yanlış.
Sana çatmadim savu duğun kişiye bak ona kızdım sen böyle insanla gorusmen bile doğru değil saçma sapan insanları anlatıyorsun ahlaksız nefsine hakim olmayan insanlardan nefret ederim zaten
Evet haklısınız sadece üzüldüm durumuna ondan böyle sorayım dedim. Sence bundan sonraki hayatı ve sonu ne olur. Üniversiteden mezun olucaz bu sene
Esc mesleğinguzel bir meslek o işe girebilir parasida güzel hem
Normal bir hayat süremez o zaman değil mi?
Sürebilir ama kendi gibi biriyle ancak onunda sonu hep hüsran kendini kandırır ancak ben mutluyum diye ilerde geçmişte yaptıklarından dolayı hayatini bitirir uzun süreli ilski yürüyemez yurutsede sağlıklı olmaz bu varsayım değil gerçek kanıtlanmış bir şey yani boşuna kürek çekmesin simdi o havalarda elimi sallasam ellisi beni herkes beğenir istediğim herkesle olurum kafasindadir ama onun olacağı kişi de kendi gibi olucak haberi yok 😂
Ne yaşarsan öyle biri ile evlenirsiin ilahi adalet olur o zaman. Bende hayatta mutlu olabileceğini düşünmüyorum
Aynen öyle ilahi adalet şimdi olmasada ilerde acısını çekecek emin ol
Bende senin gibi düşünüyorum.
Evet başta sinir etsende sonunda kalbimin derinliklerinde yer edindin neredeyse kalp kirizi geciricektim
:) sonunda aynı fikirde olmamıza sevindim.
Güzel o zaman sana mutluluklar dilerim ben rezil hayatıma geri dönmeye gidiyorum
Sana hayatında kolaylıklar dilerim.
Hayatı dolu dolu yaşamış, aferin.
Yazık olmuş
zikleme milleti boş ver hayatını yaşa
Öylemi oldun