Sevgilim haklı haksız her tartışmada hakaret ve saygısızlığa başvuruyor?

Sevgilim ile 2 yıllık ilişkim mevcut ve aramız iyiyken cenneti kötüyken ise cehennemi yaşatan bir ilişki bu. Her kavga da haklı veya haksız demeden kendi konuşur hakaretler eder saygısızlık yapar ve engellerdi. Bir yere kadar dayandım. Tahammül gösterdiğim süreç boyunca daha fazla yapmaya başladı ve ilişkiyi bitirdim. Sorum ise şu? Bir insan saygısızlığı karşısında ki insana göre mi yapar yoksa kendi karakteri böyle olduğu için mi? Kısacası ileride ki tanıştığı insanlara veya erkeklere de bana yaptığı gibi mi davranır? Bu ilişkiye çok emek verdiğim için soruyorum
Sevgilim haklı haksız her tartışmada hakaret ve saygısızlığa başvuruyor?
Cevapla