Sevmeye değecek kimse kalmadığı için herkese kötü gözle bakiyorum sonra niye öyle davranıyorsun sebebi çok açık degilmi ?

Cunki değecek biri değilsindir ondan çok basit değecek birini bulursam ozmam normal davranırım
Sevmeye değecek kimse kalmadığı için herkese kötü gözle bakiyorum sonra niye öyle davranıyorsun sebebi çok açık degilmi ?
Cevapla