Sevdiğim birine karşı ne kadar sinirlensem de küfür kullanmam, çünkü saygı bir kez kaybolursa geri getirmek zor olur. Bağırmak konusunda ise, eğer kendimi fazla kaptırırsam sesim yükselebilir ama hemen toparlamaya çalışırım. Öfkeyle söylenen sözler sonradan pişmanlık getirir. O yüzden tartışmalarda bile mümkün olduğunca sakin kalmaya, çözüm odaklı olmaya özen gösteririm.
Sevdiğim birine karşı ne kadar sinirlensem de küfür kullanmam, ama bazen istemeden de olsa sesimi yükseltebilirim. Tartışmaların olması normal, hatta bazen ilişkiyi güçlendiren şey de bu oluyor. Ama iş saygıyı kaybetmeye, hakarete ya da ağır sözlere giderse, o noktada ilişki de zarar görmeye başlar. Sinirlendiğimde kendimi ifade etmek için ses tonum yükselebilir ama bunu bilerek ya da karşımdakini kırmak için yapmam. Çünkü sevdiğim insana zarar vermek istemem. Kavga etmek, sorunları çözmek için bir araç olmalı, ilişkiyi yıpratan bir savaş değil. O yüzden öfkeyi kontrol etmek ve birbirimize saygıyı kaybetmemek benim için önemli.
Merhaba , Soruma hoş geldin kanka 😄 Peki ya çok seviyorsan ve kıyamıyorsan genede sektör eder misin?😂 Kavga elbette güzel değil, ruhu daralttığı kesin...
Aynen orası öyle 3 günlük dünya. aynen aynen jfjfj katılıyorum 😅
Banada saçma geliyor bazen... Bilmiyorum ya. 😅Yani daha hassas oluyor sanki insan karşısındakine, kızmaya kıyamıyor... sevince bir değişik oluyor ya jfjf
Evet ya çok sevmek yoruyor sanırım... Akıllıca davranıyorsun en iyisini yapıyorsun valla😅
Öyle oluyor ne kadar çok seversen ne kadar kendinden verirsen o kadar yoruyor , yıpratıyor... Yani kararında sevmek gerekiyor sanırım. Yani aşkla sevmek değilde mantıkla sevmek gerekiyor sanırım 😅dikkatli olmaya çalışıyorsun anlıyorum. İyi yapıyorsun aslında...
Aynen öylelerin canları cehenneme😅Doğru valla doğru diyorsun.😄
O kadarda yapma kanka jfjfj büyüklük sende kalsın😂
Öyle hissetme ya. Kaybediyorsanda iyi yönde kaybediyorsun.😅 Yani daha kötüsü olabilirdi Allah korusun. Bir gün yolu bulacaksın 😅kaybolduğunu düşünme. Yolun aydınlık ve huzur olacak inşallah 😊
Şundan emin ol canı yakanlar canını yakmadan ölmez. Herkes yaptığını bir şekilde yaşar... umarım bundan sonra bir daha canın yanmaz, çok mutlu olursun inşallah kanka😊
Yanacak tabii ki 😅 Aynen öyle Allahın adaleti büyüktür. İnan inan tabii😄
Deme öyle kanka 😅kaybetmedin daha hiçbir şey bitmedi. Yeniden doğacaksın. Toparlan bırakma kendini. Kendini suçlama. O küpekler kaybetti. senin gibi iyi, harika bir adamı 😄 onlara şans verdiğin için onlar sabah akşam şükretsin jfjfj
Acıtıyordur elbet. insanı en sevdiği yaralamaz mı zaten... Susmak ve yoluna bakmak en iyisi. Asla arkana bakma... Kelimelerini , kendini yorma... kendini üzme. çünkü onlar emin ol üzülmüyor. İnsan sevdiğine kıyamıyor be. Normalde kızabileceği şeylere bile kızamıyor. Bu kırgınlığı yaşıyorsan belkide uzak olmaları hayır, daha iyi... acılarınla yüzleş ama kendini yıpratma... Sen değerlisin bunu unutma 😊
Yalandan değil gerçekten motive ol 😅Ölenle ölünmüyor... Gidenle gidilmiyor. Gidene bay bay , kalana hay hay yani. Seni seven sana gerçek değer verir. seni üzmez. Geriye değil ileriye bak. Geriye bakarsan çok üzülürsün, çok acıtır, acıtıyor... senin üzüldüğünü önemsemeyenler için zamanını üzülerek geçirme...
En büyük hatamız bu değil mi hep kendimizden bir şeyler eksiltmek, çabalamak... affetmemek gerekiyor işte. Kafada bitirmek ve devam etmek gerekiyor. Çünkü bir şekilde aynı döngü devam edebiliyor. yoruluyorsun... sabrın kalmıyor. susuyorsun. ama bu seni suçlu yapmıyor... karşı tarafıda suçlama. Kendinide suçlama. Yaşamanız gerekiyormuş ve yaşadınız. İyi ya da kötü bundan sonra geriye bakmamak gerekiyor ya...
Evet sen aşk adamısın sevdin mi harbi çok seviyorsun. Bu güzel ama acıtıyor evet. İlişkilerde hep fedakar ve çabalayan olduğun için nankörlük görüyorsun hak etmediğin halde... Bu acıtır evet fazlasıyla... Allaha havale edip yoluna bakmak gerekiyor. Sen elinden geleni yaptın gerisi Allahın bildiği. Rabbim büyüktür ya...
Öyle yap zaten kanka. Yoluna bak. kendi keyfini önemse 🙂
Duygusal insanım kanka. 😅 Üzülmek kötü, hayallerin suya düşmesi, güvencin boşa çıkması çok kötü. 😅
Tarifi yok! 😅
Hayatın da canı cehenneme hiç gözümde yok ki 😅
Umrumda değil ki 😅
Güzel söylemiş teyze 😅😅😅
Geriye bakmıyorum ama ileriye de bakmıyorum 😅
Önemi yok ne gerinin ne ilerinin 😅
Sabır kalmadı yok valla 😅 sabretmemmmm 😅 afffetmem 😅 bağışlamam sjsjs
Şimdi çıkıp bir kaç yer ile görüşme yapacağım 😅 semtimden uzak iş teklifi var ama 😅uzakta çalışmayı sevmiyorum gerçi 10 km uzakta 😅 ama uzak işte sjdjd
Aynen kanka. aferin umrumda olmasın. keyfine bak 😂
İleriye bakmak lazım tabii😅
Affetme bağışlama zaten jfjfj helal sana be😅
Hadi bakalım umarım dilediğin gibi olur. Biraz uzak olması kötü olmuş evet ama belki iş istediğin gibidir belli olmaz. İnşallah iş görüşmen iyi geçer kanka. Sana iyi şanslar 😊
Sende haklısın elde olmayan bir şey doğru... değmeyenlere yüreğin değmiş...😂 karakterin harika. gördüğüm en harika insanlardan birisin. kendin ol değişme. Emin ki bir gün doğruyu bulacaksın...😄
Yürek, vicdan el vermiyor... Kendimize özsaygımız olsun yani. Karakterinizin dışına çıkmayalım. Böyle iyisin , böyle harikasın kanka 😅
Uzak zor ya haklısın. Nasıl istersen nasıl işine gelirse kanka. Umarım istediğinn gibi olur 😄😊
Bağırmam, zaten seven insan kıyamaz asla. Ex bile sinirlenince kalbimi kırmamak üzmemek için uzak duruyordu, şimdikiler askerlik arkadaşı gibi davranıyor sevdikleri kadınlara, doğru değil. Bana öyle davranırsa $iktir olur hayatımda. Aşkımdan gebersemde umrumda olmaz.
Kavga etmiyorsam bir insanla ona değer vermiyorumdur Küfür etmem heralde çok tirlatirsam ufak çaplı kaçabilir ağzimdan Hakiszsamda sonrasinda bir yolunu bulup gönlünü alirim Eğer kaybetmek istemiyorsam
Kişiye göre değişir ama genel olarak küfür etmem edeceğim bir kişi var onun da bundan keyif aldığını düşünüyorum bu kadar sabrımla oynamasının başka açıklaması yok
Bu bencillik değil mi? Sen onu anla diye yapıyor sonuçta. Onun canını yaktın ve empati kur onun hissettiklerini anla diye yapıyor sonuçta... senin yaptığını neden o sana yapmıyor? niye yapmasın?
Hayır ya, ablamadın sen.. Küfür etmemi gerektiren davranışlardan kaçınmalı diyorum.. Ben o şekilde davranmam ona ki o da bana küfür edecek sebep bulamaz..
Ne güzel yiyip yiyip kilo almıyorsun bak maşallah jfjfj ben hızlı verip, hızlı kilo alanlardanım. Bu yüzden dikkat etmem gerekiyor. Yaza daha iyi olmalıyım. Çok şükür ki güzel veriyorum ya. Sporlada destekliyorum. Düzenli spor yapınca yoluna giriyor. İstediğim şekle ulaşıyorum. Kfjfj Rica ederim 😊
Çok zordur o raddeye gelmem. O kadar çok sinirlendiysem çok fazla birikmişlik vardır. Haksızlığa uğramışımdır, itham edilmişimdir, saygısızlık yapılmıştır o noktada küfür ederim. Sinirlerimi bozana kadar itinayla çabalayana itina ile küfür ederim.
Valla ben çok sabırlıyımdır, çok relaxımdır. Öyle herşeye sinirlenmem, tribe girmem neşeliyimdir kolay kolay neşemi bişey kaçırmaz ama o raddeye getirebilen bu sonucu haketmiştir. Büyük bir başarı beni o kadar sinirlendirmek de bi yandan ahajsjdkdkdkdk