Gerçekten rastgele bir insan olsa böyle mi davranır dı? yoksa bişeyler mi gizleniyor?

Tanımadığım bir adam karıma instagramdan istek atmış. Hiç ortak arkadaş vs kimse yok. Tamamen alakasız biri. Akşam isteği gördüm kim bu diye merak edip kabul ettim. Bekledim ama akşam bir şey yazmadı. ertesi akşam telefonu elime aldığım da gördüm sabah merhaba yazmış eşimde hemen engellemiş. engeli kaldırıp tanışıyor muyuz dedim. Onun cevabı çok enteresan dı. "bu soruyu sabah beni engellemeden önce neden sormadın" yazdı. Ve hemen engelledi. Bende engelledim ve komple sildim mesajlaşmayı ******bu diyalog birbirini hiç tanımayan iki insan için saçma değilmi? Yani ona buna rastgele istek atan adam engellenmeyi pek umursamaz diye düşünüyorum. ***sizce daha önceden bir tanışık lık var gibimi? Bişeyler yaşanmış bitmiş adam da bir süre sonra istek atmış olabilirmi. 1-bu adam rast gele biri olsaydı engellenmeye tepki vermezdi. Sohbete devam etmeye çalışırdı 2-eğer gerçekten amacı sohbet ve tanışmak olsaydı tekrar engelleyip kaçmazdı 3-bu soruyu sabah neden sormadın derken bir şey ima ediyordu sanki. Ve arkasından hemen engelliyor. Bu sanki birşeyleri gizlemek isteyen birinin refleksi gibi görünüyor. Ne düşünüyor sunuz.

Güncellemeler
1 yıl
Eşimin hesabını kendi telime indirdim. Ara ara girip bakıyorum. Mesaj vs bir şey yok. Takip ediyorum bakalım. bir şey çıkmayacak gibi.
Güncellemeler
1 yıl
Eşimin hesabını kendi telime indirdim. Ara ara girip bakıyorum. Mesaj vs bir şey yok. Takip ediyorum bakalım. bir şey çıkmayacak gibi. Madem rast gele istek attın yürüsene işte mal. Bende haklı olarak takıldım bu konuya. Takipteyiz bakalım
Güncellemeler
1 yıl
Bugun eşim imin hesabına girdim. Kimleri aratmış diye baktım. Sadece soyadı ve anlamsız rakamlar olan bir hesabı daha varmış eşimin. 2019 da açılmış. eski hesabını benim bildiğin hesaptan aratarak tekine almış. Anlam veremedim. Ne demektir bu?
Gerçekten rastgele bir insan olsa böyle mi davranır dı? yoksa bişeyler mi gizleniyor?
Cevapla