Umursamaz olduğum için peşimde körkütük aşık. Siz neden umursamaz değilsiniz kızlar?

Geçen hafta hiç telefonuma bakmadım mesela kaç kez aramış kaza geçirmiş akşam arayıp özür dilerim canım işim vardı telefona bakamadım dedim. Seni rahatsız ettiğim için özür dilerim dedi kaza yaptığını söyledi geleyim mi aşkım dedim yok sen yorulma bir tanem dedi. Ondan sonra taburcu olur olmaz benim evin önüne geldi elinde çiçekle beni çok özlemiş canımın içi. Ama evde yemek yoktu ben de çay ve patlamış mısır ikram ettim ellerine sağlık bir tanem dedi. Genel anlamda umursamaz biriyim hiç aramasın ben de aramam arasa da duymam bazen ama peşimde it gibi koşturuyor. Demek ki böyle olmam doğruymuş.

Umursamaz olduğum için peşimde körkütük aşık. Siz neden umursamaz değilsiniz kızlar?
Cevapla