ՏҽӀɑʍՏ ❦
Sevgilinin, kullandığın çataldan/bıçaktan yememesine tepkin ne olur⸮

Saldım çayıra mevlam kayıra, düştüm ağına örümcek yârim beni ısırma 🥺
ՏҽӀɑʍՏ ❦
Sevgilinin, kullandığın çataldan/bıçaktan yememesine tepkin ne olur⸮

Saldım çayıra mevlam kayıra, düştüm ağına örümcek yârim beni ısırma 🥺
Temiz çatal kaşık varsa onu kullansın. Bir şey demem. Ama yoktu ve benimkini kullanmadı veya başkasının kaşığını kullandı diyelim. Kaşığına tükürürüm 😗 💦 tiksiniyor benden diye düşünür üzülürüm 😂
Tükürüğüm güzel olmadı.
😗💦
🤦♀️😂 ya of
@ᴀɴɢᴇʙʟᴀɴᴄ unut adamı unut 😂 çıkar aklından o görüntüyü 😂
Hayır, sevgilim benim kullandığım çatalı ya da kaşığımı kullanmak istemezse, sorun etmem. Bu, herkesin kişisel alışkanlıklarıyla ilgili bir şeydir ve bence çok büyük bir mesele olmamalı. İnsanların hijyen ya da rahatlık konusunda farklı sınırları olabilir ve buna saygı duymak gerekir. Eğer bu tür küçük şeylerden dolayı sorun çıkarsa, zaten daha önemli konularda iletişimde de zorluklar olabilir. Bu yüzden, böyle bir durumda birbirimizin tercihlerine saygı göstererek, fazla büyütmeden devam ederim. Küçük şeyler, büyük şeylere dönüşmeden halledilebilir.
Şov yapma hsdjsj
Sevgiliyle daha fazlasını yapmıyor musun? Ne hijyeninden bahsediyorsun sen allasen sjfjs
Hijyen falan karıştırınca tabii. 😃 sorun etmem yazsaydın yetermiş
Her soruya uğraşıyorsun ve ben sebebini biliyorum 😃
Ya bıraaak, ben bunu yer miyim 😂
Açıkçası buna çok takılmam, herkesin kişisel sınırları ve hijyen anlayışı farklı olabilir. Belki alışkanlık olarak rahatsız hissediyordur ya da temizlik konusunda daha titizdir. Önemli olan bunun sevgisizliğe veya mesafeye dönüşmemesi. Eğer bana karşı genel olarak sıcak ve samimiyse, böyle bir detay için sorun çıkarmam. Ama aynı tabaktan yemeyi de güzel bir yakınlık göstergesi olarak görürüm.
Erko bide naz maz mı yapıcak jdndjd
Ağzını açıp tükürürüm :D
Oh be eic sjdjsj
Aynen şimdi düşün dürüm yiyorsunuz bir tattırayım ısırsın ballansın diyorsun, ısırmam sen ısırdın ordan diyor :D ulan sjdjs cinnet geliiiyoo
Ülen aylardır tükürüyorum sennde görüyorsun ama hala öğrenemedin mi tükürmeyi. Tükürürüm demeyeceksin. Göstereceksin.
"Onun ben 😗💦👨" yaz bırak 😂
Cevap
47Cevap
Merhaba,
Hayır etmem, benim için sorun yok, yoktu en azından eskiden şimdi bende istemem! 😅
Aa neden
Ne kadar kötü olursak o kadar iyi gibi geliyor çünkü hep kötüler seviliyor. İşte ondan. 😅
Evet bence de hoş değil. 😅
İleriye dönük bir ilişkiyse, bu da hiç hoş değil. 😅
İleriye dönük olmayan ilişkiler de mi oluyor? 😅
İnsan net olmalı, tek olmalı. 😅
Takılmalık, öyle böyle ilişki yapmamalı!
Bir olmalı yani..
İleriye dönük bir ilişkiye demek yani ileriye dönük olmayan da oluyor demektir. 😅
Kullanmak istemezse beni öpmesin de alla alla 😂
Aynen ya !
Yoo sorun etmem yemezse yemesin haspam...😀
Neeee 😒
Kurban olsun ağzıma nee'si bu.😀
Yemezse yemesin ne ya, hani içinden çıkması gereken cadı 😃 nerde göremiyorum
Süpürgesini almaya gitti ondan sonra salacam içimdeki deccalı.😀😀
Oh, çok şükür 😮💨 ahaha
Özüme döndüm.😀
Sevgilim uzun boylu olsun hiç bir şeyini sorun etmem
Sus kız djdj
Noldu djfjskdjfjs hep bacak boyun kadarlarıni görmekten sıkıldım djfjdjsjd
Boyum *
Totosu yere yakın olandan kork demişler 😅
Evet yani dkfkfksskfnsn
O zaman benimle de öpüşmeyecek, kendisi bilir 😄
Helal 😏
Aslında bunu sorun etmemem gerekiyor. Ama çok pis gücenirim yaa🤦tiksiniyor benden 😭😬
Evet, kırılırız djdj
Kavga çıkarız ya, çingenelik yaparım, tükürürüm sjfjsj
Normal karşılardım, sonuçta insanlar tiksinebilir yemeyebilir yani. Benim 13 yaşında oğlum kaç senedir ne bizim çatalımızdan-kaşığımızdan yer ne bardağımızdan su içer. Ayrıca sofraya geldiğinde tabağın içindeki çatal-kaşığa bile dokunmaz yenisini ister. Kendini bile bir şey diyemeyiz bu durumda. Bence de olması gereken bu kimse kimsenin çatalından karşığından yemesin yani zor durumda kalmadıkça.
Ben açıkçası bu konularda hani ortak bardak kullanıyor gibi konularda bayağı titiz biriyim hayatta hep oldum yani aileme karşı da arkadaşlarıma karşı da ama galiba sevsem hem saygı duyarım isteğe karşı hem de titiz olmam o konuda o kişiye karşı
Çatal kaşıgı istemiyor haaa baksen eee elbet elime düşecek öperken yemek isterken bunu bunu bi daha düşünsün ooo iyice
Hıhımmm 😃
İlk sevgilim diliyle bademcik ameliyatı yapiyor gibi öpüşürdü ama benim yemek yediğim tabaktan yemez aynı şekilde onun kullandığı tabağı, kaşığı veya çatalı bana vermezdi. Bende onu kızdırmak için öperken ameliyat ediyorsun ama buna takılıyorsun diye iğnelerdim 😅😂🤣🤣 oda iyi yapıyorum o başka bu başka derdi. Eski günler geldi aklıma.
Affedersin de dilinden tiksinmediğimin kaşığından niye tiksineyim ama o tiksinirse ayrılma sebebi düşünmek bile Gereksiz direkt ofsayt
aynen ya
Ya böyle XxxL konuşuyorum da denk getirmesin Mevlam
Sorun etmem aşk başka hijyen başka yatak odasını filan karıştırmaya gerek yok orası ayrı dünya sonuçta :D
Hayır hepsi aynı. Kaşığa da ağzın değiyor, dudaklara da.
Aynı
Aynııı
Diş fırçası hijyenik özel eşyaya giriyor, çatal bıçak girmiyor. Çatala dudakları ve dili değecek, normalde de temas halinde olduğum organlar jddjs
Süreklilikten bahseden olmadı zaten, hijyeniklik sevgilinin kullandığı bardağı veya çatalı kullanmayınca mı olunuyor? Tükürük alışverişini öpüşürken yapıyorsunuz zaten sjdjs
Tamam gelmesin sana hoş, Allah Allah
Hıı tamam tamam
Bu ileride beni terk edeceğine bile bir işaret olur ki ben de aynısını ona yapardım yani onun kaşığını çatalını kullanmazdım
Terk edeceğine işaret mi :D ay Semih ahahaha
evet, tamam o düşünceni anlayabilirim de :D terk etme şeysini anlamadım sjdjs
Ahaha :D çok cici
😅✌️
Benim sevgilim olacak kişi Öyle bir şey yapmaz ya ama diyelim yaptı benim için büyük bir sorun
Evet sorun dimi, aynen
Tabi ki düşünsene seni seviyorum diyor ama kullandığım çatali kullanmıyor 🙄
Çok saçma 😕
Bildiğin şişko yani 😏
Hain şişko 😒
😒😒
Ederimmmm kdkdkd masaya yumruk atarım dağıtırım orayı ahahha
Kafasını masaya geçirmelik :D
Çatalı/kaşığı gırtlağına sokar gösteririm ebesinin güzelliğini…
Of be :D bana bunlarla gelin sjdja
Onlar bizi bulamıyor 😕
🤪
Öptürmem kendimi tepkim bu yönde olur😂
Hey yavrum hey :D
Benim eski sevgilim iğrenmezdi hiçbirşeyimi. Ben herkese iğrenirim oysaki
Onu biraz fazla sevdin galiba
Hayır sevmedim.
Kullanmasın iyi olur bir hastalık varsa bulaşır ne gereği var.
Daha fazlasını yapmıyor musun sevgilinle? Ne alaka
Yani bana göre sevgili sadece sevilir başka şeyler yapılmayacağı için o yüzden bunu problem etmem. Ha kocan yapsa ya da kocan senden tiksinir desen ağzının üstüne vurabilirim bak.
Sevgilinle öpüşmek yok mesela o zaman 🙄 öyle?
Bana göre olmaması gereken şeyler sonuçta mahrem.
Sevgili de öyle o zaman 😕
Resmi nikaha kadar aynen öyle 😃😃
Peki madem
Hayır aksine severim böyle şeyleri içli dışlı olmak iyidir ve hojjdur.
Bence de
Takılmam ya böyle şeylere zamanı gelince çatallarım ben onu 😅
Onu çatallamayacaksın, çatalıyla makarna yiyeceksin mesela djdj
Eyvah, benim ne yazdığımı anlamıyor, ne yapmaya çalıştığımı 😕 çok üzüldüm
O yemezse nasıl sorun etmezsin ya, ben triplenirim :D
Anlaşamıyoruz sjdjs
Anlatamıyorsun 😒
Şekli bozulasıca top, neden sende kaldı? 😃
Şekli bozulasıca, top neden bende kaldı? Oldu mu? Yazsaydın keşke ya djdjs
Bayadır kimse söylemiyordu bunu bana, iyi oldu :D teveccühünüz crazy1adam kişisi djdk
Kişi değil misin djdjs
😅 sus ordan
Kim yahu
Kim dedim
Gerek yok taş devrindemiyiz aynı kaşıkla çorba içelim
Romantizm.
Hayır, şimdi bir yere yemek yemeğe gittiniz. Sen ona kendi çatalınla yemeğinden tattıracaksın ama o reddediyor. Bu insanın zoruna gider 🙄
Evet, sevgilimin kaşığıyla o çorbayı içerim :D
Kaşıkla peçeteyi mukayese etmen çok saçma 😅 çatal ne işe kaşık da o.
değil işte şöyle acıkıyım catala yemeği sarmayı batırırsın örneğin zeytini vs ucundan söker alırsın ağzına sokup yalamana filan gerek yok :D ama kaşık ağzının içine girer yemeği yersin ve tükürüklerinle beraber o ıslaklık kaşığın üzerinde kalır sende o kaşıkla sevgiline yemekmi yedirceksin ya da yiceksin :D
Çatalla sadece zeytin mi yiyorsun? Spagetti yiyorsun diyelim dolayıp sonra sıyırıyorsun yine, kaldı ki öpüştüğün biri ya sevgilin, tüküründen iğrenmek saçma mı? Allah aşkına ya
oruç kafa yazamamışım, tükürüğünden iğrenmek saçma değil mi?* ay neyse ne ya, öff
Öpüşürken ağzimizin içini öpen birisi ayni çatali kullanmam demesi ilginç olur
👏
Sorun etmem ben de kullanmak istemeyebilirim, anne baba abi ablamla bile paylaşmıyorum. Herkes farklı tepki verebilir sorun değil, gayet normal diyip geçerim
Acaba bu adamda aids mi var başkalarıyla bir haltlar mı karıştırıyor diye aklımdan geçiririm.
Bir şey söylemem herkes kendi çatalından devam eder.
Etmem ben de kullanmam o tükürük, çatal kaşık ve yemekle birleşince ortaya saçma sapan bir şey çıkıyor elimden gelse her lokmada farklı kaşık kullanıcam
Etmem. Kendini nasıl rahat hissediyorsa öyle olmalı. Ben yönlendireceğim robot istemiyorum, kendi olmasına fırsat veriyorum karşımdakilerin. 🌾✨
Aslında bu onun hayatında bir alışkanlıksa sorun etmemem gerekir. Zor da olsa alışırım. Fakat sonradan yeni bir icat çıkarttıysa çatalı eline batırmam getekir.
sorun etmem de darılırım yaa hem o kimmiş ki beni incitiyor ben den iğreniyor falan ayrılırım be valla en kolay çözüm ayrılın gitsin
Sorun etmem. Bazı insanların böyle takıntıları da olabiliyor
Ben sevgilimin ağzındaki tükürüğü bile yutarka. Çatala laf ederse ben daha bisey demiyorum. 🤔🤔
Kullanmam asla aşırı titiz bi adamım kattiyen kullanmam alınmasında saçma olur.
Benimle sevişiyor ama ortak malzeme kullanmıyor 😂 komik karşılarım ama takılmam
Kullanmak isterse o zaman sorun ederim asıl. İğrenç bir şey.
Prensip, tercih meselesi. Saygi duyulmali :)
Sorun etmem ama ben onun ağzından dilimle bile yemek alırım.
Yav yemesin ben de yemeyeyim o kadar da değil yav
Hayır, sorun etmem ama ağızdan ağıza da yiyemem..
İğreniyorsa neden buralara kadar gelmişiz ki
Aynen
Sevgilim olsa normalde sorun etmem fakat içimden bayağı bir gücenir ve üzülürüm.
Kullanmasın zaten herkes kendi kaşığını kullansın ya
Ben kullanmazdım bu konuda hassasım biraz. Kullanmasın benim çatalı falan.
Her şeyimizi paylaşıyoruz o neki
Dimi ya
Daha yeni birbirimizin giydiği çorapları değiştirdik giydik
Sjdjs abartmayalım inşallah 😅
Bu zamana kadar kimsenin kaşığını vb kullanmamış insanım sevmiyorum yaaa olabilir bence normal bişey insan hali
O zaman beni evlendikten sonra bile öpemez.
Uuu 😃
😄😄
Onu sorun eden nasıl öpüşüyor
Aynı soru benim kafamda da dolanıyor
Mantıklı kızlarız aşko
Aynen, kusura bakmasın ama ben saygıyla karşılamam bu durumu. Sevgilimle her haltı yapacam ama benim kaşığımdan çatalımdan yemek yemeyecek, olur anında eski sevgilim 😅
Kız gücü diye buna derim
Ben yemem, ama o mecbur yiyecek 😄
O nasıl bir çifte standart jdjs
Eşitlik kavramı sözde olan bir toplum anlayışına göre çok da adilce bence bu yaptırımım 🙃
Toplumdan bize ne :D bu ikili ilişkileri bağlayan bir konu
Toplumsal etkilerden, kurallardan sıyrılmak kolay değil. Ayrıca kurallar hayatın her alanında vardır. İkili ilişkileri de doğal olarak kapsıyor. Bu benim sevgili anayasa maddelerimden sadece biri 🙃
Ben kurallar yok demedim ki :)) neyse kurallarına saygı duyuyoruz tabii ki
Öyle bir şart mı varmış 😃
Şart değil ya
Türkan Şoray gibi demesinde 😃
Yani çatalından/kaşığından tiksinen :D Türkan Şoray gibi diyebilir de
O halde tövbe diyorum 🤣 hemen uzaklaşmak lazım
Tabiki Sorun Etmem Neden Sorun Ediyim Ama Sevgilimin Isırdığı Şeylerden Yiyebilirim Ve Asla Tiksinme Olmaz Bende
Vururum onu 😄
Öldürücü olmasın :D günahtır
Gördüm şimdi 😅 sorun yok
Aynen ama bugünden sonra alışırız artık :D rutin haline gelir
Sevgilimin agzından cocopops bile yerim kaşık kaşık ama o bu tarz şeylerden dolayı bile benden tiksindigini görsem kahrolurum
Öpüşüyoruz sorun olmuyor o mu sorun olucak?
Olmamalı ama edenler var
Ben etmem sosyetik kız. 🌹
Tamam prensesim 😚💕
👑🌹🌹🌹👑
hastaysam etme değilsem oda hasta olmadığımı biliyorsan sorun olur
Yani beni öperken vs sorun yok çatal bardak kullanınca sıkıntı mı çok saçma
etmemde üzülürüm mantıklı değil sonuçta öperkende aynı şey
Benim ağzıma kurban olsun
Hayır etmem tâbi ki😅
Hayır etmem çünkü ben asla kullanamam
Alınırım, hak veririm ama gücenirim de ya😅
Eski sevgilim*
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?